هیمن زارعی شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰

داستان کتاب درباه  نسرین است که بعداز قتل همسرش، زندگی جدیدی را برای خود آغاز کرده و از کشور مهاجرت می‌کند ولی همچنان سال‌های دور و حوادث تلخ و شیرین در زندگی‌ و گذشته، رهایش نمی‌کند.

 

 

داستان کتاب درباه  نسرین است که بعداز قتل همسرش، زندگی جدیدی را برای خود آغاز کرده و از کشور مهاجرت می‌کند ولی همچنان سال‌های دور و حوادث تلخ و شیرین در زندگی‌ و گذشته، رهایش نمی‌کند.او پس از سال‌ها به زادگاه و به خانه ی پدری‌اش باز می‌گردد. باگذشت چندین سال هرگز نمی‌تواند دوچشم سیاه و درشت و زیبای پسرش را که پر از اشک بود از جلوی چشمانش دورسازد. نسرین نمی‌تواند قیافه او را دراین سن تجسم کند و همچنان همان پسر بچه غمگین را می‌بیند.

 

نسرین باز می‌گردد تا فرزندش را که سال‌ها قبل از دست داده، بیابد و در آغوش بگیرد وآرامش را درکنار پسرش پیدا کند. غافل از این که این بازگشت آبستن حوادثی است که زندگی او و فرزندانش را به تلاطم می کشاند. وقوع قتل های پی درپی، و آشنایی با اشخاص جدید او را نیز در گیر این ماجرا می‌کند .عشق‌ها ، جدایی‌ها ، ازدست دادن باورهای یک عمر زندگی و عقده ها ، روابط عاطفی چندین خانواده و مشکلات زندگی آنها ، به جنایات ربط پیدا می کند و پلیس را وارد ماجرا می کند.

 

در میان این درگیری‌ها و حوادث، قلبی به تپش در می‌آید، دستی به سوی عشق دراز می‌شود و ...

 

رمان«منم تندیس تنهایی» نوشته‌ی «فرح فرسار» در 368 صفحه و به قیمت 19500 تومان توسط «نشر آموت» منتشرشده است.



شارژ سریع موبایل