مهدی خاکپور دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۰

بر اساس یک نظرسنجی اخیر، نام املاک و مستغلات آمریکایی ها در قسمت سرمایه گذاری در سال 2016 بالاتر از همه قرار داشت و چندین عامل اقتصادی در حال تاثیر گذاری و قرار دادن توپ در زمین خریدار است. البته، مهم ترین چیزی که به نظر می رسد این است که آیا خرید یک خانه در حال حاضر کار درستی است یا خیر! در اینجا سه دلیل برای اینکه در زمینه خرید خانه سرمایه گذاری کنید یا خیر قرار داده ایم. 

 

1. نرخ بهره وام مسکن کم باقی می ماند

پیش بینی شده بود نرخ بهره وام در سال 2016 افزایش یابد اما به طور پیوسته کمتر از 4٪ باقی ماند. تا حدی به دلیل رای گیری اخیر. کارشناسان صنعت هشدار می دهند که نرخ می تواند در هر زمان افزایش است، و در حال حاضر زمان بسیار خوبی برای قفل نرخ پایین نزدیک به رکورد می باشد.

 

2. قیمت در همین حال ... اجاره در حال افزایش است

در حال حاضر، تنها در 8 ایالت از 50 ایالت (و ویرجینیا است یکی از آنها نیست) اجاره ارزان تر از خرید (پرداخت وام مسکن ماهانه در مقابل اجاره، بر اساس یک وام مسکن ثابت 30 ساله با 20٪  مالیات و بیمه ).

 

3. پایین بودن میزان تسهیلات برای کمک به خریدار

آیا  از این سودهای سنگین برای دریافت تسهیلات احساس خوبی می کنند؟ نه! هیچ کسی از پرداخت سود وام 20 درصد راضی نیست. اداره  بازنشستگان به پرداخت وام با بهره 0% و FHA با بهره 3.5 % برای خریداران قرار داده است. اوایل این برنامه های خرید خانه محبوب بودند و بسیاری از وام دهندگان در حال ارائه کمک جهت پرداخت کمتر، برای کسانی که واجد شرایط براساس درآمد هستند، می باشند.

با توجه به خانه های جدید، بسیاری از سازندگان و وام دهندگان در حال ارائه اعتبار نقدی برای کمک به برنامه های خرید خانه هستند.



شارژ سریع موبایل