مهدی خاکپور چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰

مدارک تاریخی که باستان شناسان آن را کشف کرده اند نشان می دهد مردم پیش از ۶۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح از سیب به عنوان میوه ای لذت آفرین استفاده می کردند.

در آن زمان انسانهایی وجود داشتند که می توانستند با فشرده سازی سیب آن را تبدیل به یک پای سیب کنند و یا استفاده های دیگری از مشتقات آن مانند سرکه، انجام دهند. البته استفاده از سیب صرفاً به خلق موارد هنری بر روی آن خلاصه نمی شود. ما در ادامه شش روش کاربردی را به شما معرفی می کنیم که نتایج بهتری را در صورتی که شما نیازمند روشهای بیشتری برای جذب شدن به سمت این میوه ی فوق العاده هستید، ارائه خواهد کرد.

 

6 کاری که می توان با سیب ها انجام داد! (1)

 

نکته این که اگر حساسیتی نسبت به استفاده از این میوه دارید آن را از خود دور کنید، سیب به میزان فراوانی دارای ماده ی ترکیبی کورستین است که باعث کاهش سطح هیستامین در خون شده و در صورت ابتلا به حساسیت فصلی باعث بهبود آن و کاهش عکس العملهای آلرژیک در بدن می گردد.

بنابر مطالعاتی که در مجله ی توراکس به چاپ رسیده است، مردانی که در طول هفته ۵ عدد یا بیشتر، سیب بخورند، از عملکرد بهتر ریه برخوردار می شوند.

 

6 کاری که می توان با سیب ها انجام داد! (1)

 

کاهش میگرن: برخی از مطالعات نشان می دهد بو کردن سیب سبز، باعث کاهش علائم میگرن و دوره ی ابتلا به آن می شود.

محققین همچنین در تلاش هستند تا با استفاده از این میوه راهی را برای کاهش درد مفاصل بیابند.

اگر شما احساس سردرد دارید، سیبی را از وسط نصف کنید و آن را بو کنید، این عمل صرفاً یک حرکت بی فایده محسوب نمی شود چرا که باعث احساس کاهش سردرد در شما خواهد شد.

 

6 کاری که می توان با سیب ها انجام داد! (1)

 

آنها را به چرم تبدیل کنید !!! اشتباه نکنید منظور چرم پوشیدنی یا چیزهایی در این رده نیست، بلکه منظور میوه ی چرمی است، که چیزی شبیه به لواشک خواهد شد، میوه ای که ارزان، ارگانیک خواهد بود و تمامی اعضای خانواده عاشق آن خواهند شد.



شارژ سریع موبایل