مهدی خاکپور پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰

سیب ها به مانند هلوها، گلابی ها و مزها باعث آزاد سازی گاز اتیلن می شوند که باعث افزایش سرعت رسیدن میوه ها می شود.

 

6 کاری که می توان با سیب ها انجام داد! (2)

 

اگر شما می خواهید که میوه هایتان زودتر برسند آنها را در پوشش های کاغذی قرار داده و در کنار سیب های رسیده قرار دهید، البته این نکته را هم‌ باید در نظر داشته باشید که این تکنیک بر روی میوه هایی همچون آناناس، پرتغال و نارنگی جواب نمی دهد، در ضمن اگر شما به دنبال این نیستید که میوه هایتان به سرعت برسد مطمئن شوید که آنها را در سردخانه نگهداری می شوند.

 

6 کاری که می توان با سیب ها انجام داد! (2)

 

سرتان را بشویید: سرکه ی سیب از جمله مشتقات سیب است که استفاده های زیادی از آن می توان کرد، که در اینجا به معرفی یکی از آنها می پردازیم، که تا به حال آن را نشنیده اید.

برای مبارزه‌ با چربی بیش از اندازه مو، به اندازه ی یک قاشق چایخوری، سرکه ی سیب را با یک پیمانه ی آب مخلوط می کنید و در هنگامی که سرتان را می شویید این ماده ی مخلوط شده را در سراسر، سرتان بریزید، راه حل استفاده از سرکه ی سیب نیز می تواند علاوه‌ بر این به دفع کف صابون که بر سر مانده است کمک کند.

بوی ناشی از سرکه سیب نیز در زمانی که موهایتان خشک شد از بین خواهد رفت.

 

6 کاری که می توان با سیب ها انجام داد! (2)

 

خوراک پرندگان: از جمله دیگر استفاده ها کمک به پرندگان آن هم در زمانی است که آنان به کمک بیشتری نیاز دارند، در زمستان یک سیب ساده را از وسط نصف کرده و به دو قسمت تقسیم کنید و آن را در داخل پوششی قرار دهید و آن را به عنوان خوراک پرندگان و میوه ای که آنها از خوردنشان لذت می برند، در گوشه و کنار حیاط قرار دهید.



شارژ سریع موبایل