سمیه قاسمی يكشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰

همه می دانند که زیر پوسته سبز ذرت، منگوله ابریشمی آن پنهان شده که این رشته های ابریشمی سرشار از بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی است.

 

ابریشم ذرت چیست و چه مزایای دارد؟

مزایای ذرت ابریشم، که منبع طبیعی از پتاسیم و ویتامین K است به شرح زیر می باشد :

* درمان التهاب پروستات

* کمک به کاهش سنگ کلیه و التهاب کلیه

* درمان فشار خون بالا و جبران کم خونی

* درمان ابتلا به دیابت

* تعادل کلسترول بالا

* آیا شما از خستگی مداوم شکایت دارید؟ چای ذرت ابریشم، خستگی شما را تسکین می دهد.

* خاصیت ضد افسردگی

* درمان روماتیسم و درد استخوان ها

* درمان نقرس

 

اثر انکار ناپذیر در لاغری

مزیت فوق العاده ذرت مربوط به اثر کاهش  وزن آن، هنگام استفاده از چای این گیاه می باشد. شخص را لاغر می کند و به سوزاندن آسان چربی در بدن کمک می کند و در برابر چاقی، از فرد حفاظت می کند.

 

اگر فرزندتان شبها، خودش را خیس می کند؟

بسیاری از پدر و مادرها با وجود بزرگ شدن فرزندانشان، از شب ادراری آنها شکایت دارند. اکثر اوقات، صبح ها رختخوابشان شسته می شود و ملافه ها عوض می گردند. این مورد هم برای پدر و مادر و هم برای کودکان مشکل بزرگیست. در سایه ابریشم ذرت از شر این مشکل می توانید خلاص شوید.

خیس کردن شبانه رختخواب به پایان می رسد، همین طور مشکلات مربوط به آن. این درمان گیاهی فقط مختص کودکان نیست، افراد مسن نیز می توانند از این وضعیت با استفاده از ابریشم ذرت رهایی یابند.

 

آیا از عفونتهای دستگاه ادراری رنج می برید؟

عفونت های دستگاه ادراری اغلب در زندگی بسیاری از مردم اتفاق می افتد. به این صورت که، درد و سوزشی هنگام تخلیه ادرار رخ می دهد. نام دیگر آن، التهاب مثانه است و راه های بسیاری برای خلاص شدن از این درد وجود دارد و ابریشم ذرت یکی از آنها است. چای ابریشم ذرت از عفونت های دستگاه ادراری جلوگیری می کند زیرا گیاهی ادرار آور است. این داروی طبیعی به تمیز کردن دستگاه ادراری کمک می کند.

 

طرز تهیه چای ابریشم ذرت چگونه است؟

ابریشم ذرت در تمام دمنوش های گیاهی می تواند مورد استفاده باشد. مواد لازم 1 فنجان آب جوش و مقداری ابریشم ذرت است. به 1 فنجان آب جوش، 1 قاشق چای خوری ابریشم ذرت شسته شده را اضافه کنید و 5 دقیقه صبر کنید تا دم بکشد. هنگامی که چای شما دم کشید می توانید با صاف کردن چای و حذف تفاله های ابریشم ذرت آنرا بنوشید. به طور کلی شما می توانید یک ساعت قبل از غذا تا 2 بار در روز این چای فوق العاده را بنوشید.



شارژ سریع موبایل