سارا قاسمی يكشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

واقعیت این است که آشپزی سر اجاق گاز سخت است و تصور میل نمودن یک وعده غذایی گرم خانگی بدون آشپزی سر اجاق گاز بسیار شیرین و دلچسب است.

اما شما برای تهیه این غذاها وسایل اولیه ای نیاز دارید، تا آشپزی تان با تهیه یک سالاد، ساندویچ یا اسموتی (که معمولاً برای وعده صبحانه میل می کنید) تفاوت داشته باشد. بنابراین ما در این مطلب با گردآوری 6 نوع غذای خلاقانه که نیاز به پخت هم ندارند؛ قصد داریم که به شما کمک کنیم. در ادامه غذاهایی که شما می توانید در عرض چند دقیقه آنها را تهیه کنید را معرفی خواهیم نمود.

 

6 نوع غذا بدون نیاز به پخت كه سالاد و ساندویچ هم نیست!

 

1. رول های ساندویچ کلم سبز رنگ

رول های ساندویچ سنتی را فراموش کنید. با این غذا کربوهیدرات را کاهش دهید و عطر و طعم غذا را افزایش دهید. برای تهیه این رول ها شما به برگ های چغندر سوئیسی نیاز دارید. اگرچه برگ های چغندر سوئیسی محکم هستند، اما می توان آنها را با مواد غذایی بی شماری پر کرد. با تهیه این ساندویچ ها، عاشق آنها می شوید. رایحه خوش آووکادو، ذرت، لوبیا، گوجه فرنگی، سیب زمینی شیرین، کلم و گشنیز این غذا را بسیار خوشمزه می کند.

 

6 نوع غذا بدون نیاز به پخت كه سالاد و ساندویچ هم نیست!

 

2. Ceviche میگوی گرمسیری

این غذا بسیار فانتزی و عجیب است اما طرز تهیه آن واقعاً ساده است. میگوهای درشت از پیش پخته شده، دارای پروتئین بسیار می باشند و انبه، آبلیمو، پیاز، گوجه فرنگی و گشنیز نیز این غذا را خوشمزه کرده و آووکادو استفاده شده در این غذا، چربی خون را متعادل می نماید.

 

6 نوع غذا بدون نیاز به پخت كه سالاد و ساندویچ هم نیست!

 

3. ساندویچ سیخ کباب ترکیه

ساندویچ کباب، غذای رسمی است که باعث تعجب ما می شود و این سوال در ذهن ما ایجاد می شود که دیگر چه چیزی را می توانیم روی سیخ قرار دهیم. این غذا مربوط به کشور ترکیه می باشد و در عین حال ساده است. در این سیخ کبابی از گوشت بوقلمون، کاهو، گوجه فرنگی و پنیر استفاده شده است.

 

6 نوع غذا بدون نیاز به پخت كه سالاد و ساندویچ هم نیست!

 

4. رول سالاد تن ماهی

با اینکه اکثر افراد لزوماً جلبک دریایی خشک شده دوست ندارند، اما به دلیل اینکه حاوی ویتامین امگا-3، تن ماهی، خیار، هویج و آووکادو می باشد، آن را دوست دارند. این غذا برای تمام افرادی که می خواهند مصرف کربوهیدارت خود را کاهش دهند، غذای مناسبی می باشد. جلبک دریایی شامل ید، کلسیم، آهن، ویتامین C و منیزیم می باشد.

 

6 نوع غذا بدون نیاز به پخت كه سالاد و ساندویچ هم نیست!

 

5. رول های تابستانی آووكادو و میگو

رول های تابستانی بسیار خوشمزه هستند. اما شرط می بندیم كه شما هرگز به تهیه چنین غذایی فكر نكرده بودید. مواد میانی این رول های خوشمزه، میگو، آووكادو و انواع سبزیجات و برنج می باشد. می توانید پس از تهیه این ساندویچ ها، سس مورد علاقه تان را درست كرده و این رول های خوشمزه را با سس نوش جان نمایید.

 

6 نوع غذا بدون نیاز به پخت كه سالاد و ساندویچ هم نیست!

 

6. خیار شكم پر

ممكن است كه این خیارها شكم پر باشند، اما به شما قول می دهیم كه در تهیه این خیارهای شكم پر از نان استفاده ننموده ایم. بنابراین در این غذا خیار را به دو نصف تقسیم نموده و همانند ساندویچ از آن استفاده خواهیم نمود. مواد میانی خیارها، ژامبون، پنیرخامه ای و خردل می باشد، كه پس از خالی كردن مواد میانی خیار می توانیم آنها را در داخل خیار قرار دهیم. همچنین بر روی مواد میانی می توانید از غلات تصفیه شده نیز استفاده نمایید.

نكته مهم : می توانید قبل از پر كردن داخل ساندویچ ها، پوست خیارها را جدا كنید تا آسان تر میل نمایید.



شارژ سریع موبایل