سمیه قاسمی سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

اگر شما هم در منزل، توری ها قدیمی دارید که دلتان نمی آید دور بیاندازید با ما همراه شوید تا با یک دستور العمل کاربردی بهترین استفاده ممکن را از آنها ببرید و کمک بزرگی به دکوراسیون منزلتان بکنید. در این مطلب آموزش تصویری استفاده از دانتل های قدیمی برای ساخت کاسه های تزیینی بسیار زیبا به شما نشان داده خواهد شد. تهیه کاسه تزیینی از دانتل، کاری بسیار ساده و در عین حال زیبایی وصف نا پذیری دارد. با ما در ادامه این آموزش همراه باشید.

با این روش ساده، شما هم می توانید کارهای بسیار خوبی انجام دهد و کاسه های توری فوق العاده زیبایی خلق کنید. با مطالعه موارد مشابه شما می توانید این نوع تزئینات مربوط به دکوراسیون را با ظرافت بیشتری انجام دهید و تنوع کاری بالایی داشته باشید.

 

برای ساخت کاسه تزیینی از دانتل مواد مورد نیاز به شرح زیر می باشد :

دانتل توری

چسب مایع

ظرف شیشه ای یا موارد مشابه ( برای قالب)

همچنین شما برای تهیه کاسه تزیینی از دانتل، به جای ظروف شیشه ای از بادکنک یا توپ نیز میتوانید به عنوان قالب، استفاده کنید. در آموزش های مشابه، اکثرا از بادکنک به عنوان انواع قالب های گرد استفاده شده و شما میتوانید موارد مشابه را با مراجعه به اینترنت مطالعه نمایید. بهتر است با هم در ادامه مطلب توجه ویژه ای به آموزش تصویری ساخت کاسه تزیینی از دانتل های بلا استفاده و یا قدیمی داشته باشیم.

اگر تحمل دور انداختن توری های قدیمی خود را ندارید، می توانید به آنها شکلی جدید و تزیینی و در واقع زندگی جدیدی را هدیه بدهید. با اینکار هم از دانتل های قدیمی خود بهترین استفاده را برده اید و هم توسط این کاسه های دانتل، حال و هوای منرلتان را تغییر دهید و به زیبایی آن بیافزایید. با مراجعه به اینترنت نمونه های دیگری از این نوع کاسه های تزیینی را میتوانید ببینید و از ایده آنها استفاده ببرید.

 

 دانتل های کهنه را کاسه کنید!

 

 دانتل های کهنه را کاسه کنید!

 

 دانتل های کهنه را کاسه کنید!

 

 دانتل های کهنه را کاسه کنید!

 

 دانتل های کهنه را کاسه کنید!

 

 دانتل های کهنه را کاسه کنید!

 

 دانتل های کهنه را کاسه کنید!



شارژ سریع موبایل