سمیه قاسمی يكشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰

ممکن است بین شما کسانی به دنبال ساخت دکور های زینتی و شیک باوسایل بسیار ساده باشند. مژده ای که برای شما داریم این است که در این مطلب نحوه ساخت گلدانی زیبا با کمترین هزینه به شما آموزش داده خواهد شد. به یاد داشته باشید کار ساخت این گلدان بسیار ساده است و می توانید در زمان کوتاهی با استفاده از یک طناب، قوطی کنسرو و چسب مناسب این کار را به سرعت انجام دهید و صاحب گلدان هایی زیبا شوید.

برای شرع، پس از اینکه اطراف قوطی کنسرو را ردیف به ردیف و با قاصله کم چسب زدیم شروع به پیچیدن طناب به دور قوطی کنسرو مینماییم. این کار باید با دقت انجام شود تا بین ردیف های طناب چسبیده شده روی قوطی فاصله ایجاد نشود و ظاهر گلدان ساخته شده مرتب باشد. تمام ردیف ها را به همین شکل دور قوطی بپیچید. پس از اتمام کار خواهید دید که نتیجه تلاشتان وسیله جالبی خواهد شد که جلوه خاصی به فضای منزلتان خواهد بخشید. با انجام این نوع کارهای زینتی با استفاده از ساده ترین وسایل از فضای اطرافتان نهایت لذت را خواهید برد.

شما میتوانید با استفاده با ایده خودتان تغییراتی در روش ساخت آن  ایجاد کنید و یا با وسایل تزیینی دیگر جلوه خاصی به گلدان خودتان بدهید.فراموش نکنید با نگاه کردن به موارد مشابه این نوع وسایل زینتی میتوانید از آنها الهام بگیرید. فعلا ما شما را با آموزش تصویری و مرحله به مرحله این کار زیبا و جذاب تنها میگذاریم. با مطالعه تصاویر سعی کنید اثر زیبایی را خلق نمایید.

 

 ساخت گلدان با قوطی کنسرو و طناب

 

 ساخت گلدان با قوطی کنسرو و طناب

 

 ساخت گلدان با قوطی کنسرو و طناب



شارژ سریع موبایل