امین شجاعی يكشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۰

وقتی مشغول تغییر دکوراسیون خانه تان هستید شاید به وسایلی دور ریختنی برخورد کنید که بشود با ایجاد اندک تغییراتی، دوباره از آن ها در تزیین و طراحی دکوراسیون داخلی منزل استفاده کرد.

مثلا می توانید با استفاده از کاغذهای شیرینی لوستر زیبای خود را که در بالای میز غذاخوری تان نصب کرده اید را چهره ای متفاوت ببخشید. قبلا هم در مطالبی مانند با چند برش ساده لوستری منحصر به فرد داشته باشید، نحوه درست کردن لوستر های زیبا را با شما در میان گذاشته است. اما اگر فکر می کنید که لوسترهای کاغذی برای تان جذاب تر است پس با این مطلب همراه باشید.

 

وسایل و لوازم مورد نیاز

چسب

کاغذ شیرینی

لوستر کاغذی

 

ساخت لوستر چشمگیر با کاغذهای شیرینی

 

انتهای کاغذ های شیرینی را به چسب آغشته کنید و آن ها را دور تا دور لوستر بچسبانید. دقت کنید که کاغذ های شیرینی را جوری به هم بچسبانید که فضای خالی بین آن ها نماند، سعی کنی که آن ها را خیلی فشرده و نزدیک به هم بچسبانید.

 

ساخت لوستر چشمگیر با کاغذهای شیرینی

 

فشرده تر چسباندن این کاغذ ها به هم چهره جذاب تری به لوستر شما می بخشد. حتما هم احتیاجی نیست که کاغذ های شیرینی هم رنگ لوستر شما باشند می توانید از رنگ های دیگری نیز برای این کار استفاده کنید، هدف فقط تغییر چهره لوستر شما است

 

ساخت لوستر چشمگیر با کاغذهای شیرینی

 

حالا وقت آن رسیده است که لوستر جدید و دست ساز خودتان را در سالن غذاخوری بیاویزید و از زیبایی بی نظیر آن لذت ببرید. وجود وسیله هایی که خودتان در درست کردنشان نقش داشته اید در فضای داخلی خانه حس بهتری را به شما منتقل می کند.



شارژ سریع موبایل