مریم عبدالله زاده دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰

به جای پیشنهاد خرید كیف‌های تازه خیال داریم شما را تشویق كنیم تا سراغ كیف‌های قدیمی‌تان بروید همان كیف‌هایی كه ظاهراً نخ‌نما شده‌اند یا آن قدر از آن‌ها استفاده كرده‌اید كه دیگر جذابیتی برای شما ندارند.

بعد از این كیف‌های قدیمی نوبت به رنگ‌های مخصوص نقاشی روی پارچه و چرم می‌رسد البته پارچه، نخ و منجوق‌های رنگی هم نیاز دارید تا همه چیز تكمیل شود. نگران نباشید قرار نیست کیفتان را از اول بسازید، فقط به كمی ایده نیاز دارید تا همان قدیمی‌ها را نو كنید؛ ما در این مطلب كلی ایده تازه برایتان داریم تا به همین سادگی به انتخاب‌هایی تازه برسید. هرچند معتقدیم این ایده‌ها به قدر كافی ناب هستند تا وسوسه‌تان كنند دستی هم به كیف‌های نو نوارتان بكشید!

 

پارچه‌های قدیمی غوغا می‌كنند

 
ایده‌هایی برای نو کردن کیف‌های قدیمی
 

فقط یك پارچه قدیمی گلدوزی شده می‌تواند تا این اندازه حال و هوای كیف همیشگی شما را عوض كند. پس یك راست بروید سراغ تکه پارچه‌هایی كه لنگه‌ آن‌ها فقط توی كمد مادربزرگ‌ها پیدا می‌شوند. حالا فقط به كمی هنر گلدوزی نیاز دارید و آشنایی با متد اپلیكه‌دوزی در خیاطی.

 

روی چرم نقاشی كنید

 

ایده‌هایی برای نو کردن کیف‌های قدیمی

 

اگر از كیف چرم همیشگی‌تان خسته شده‌اید، همین حالا برای چاپ روی آن دست به كار شوید. فقط كافی است در طرح انتخابی و تركیب رنگ‌ها كمی سلیقه به خرج دهید!

 

رنگ روی کیفتان بریزید

 
ایده‌هایی برای نو کردن کیف‌های قدیمی
 

گاهی هم بد نیست قلم‌مو را دستتان بگیرید و بدون در نظر گرفتن طرح و ایده از پیش مشخص‌شده‌ای تا دلتان می‌خواهد، درست مثل نقاشان سبك كوبیسم رنگ روی کیف تان بریزید.

 

چرم‌های منجوق‌دوزی شده!

 
ایده‌هایی برای نو کردن کیف‌های قدیمی
 

كیف چرمی همیشگی‌تان یك نوار منجوق‌دوزی ساده نیاز دارد تا ظاهرش زیر و رو شود. البته بهتر است عجله نكنید چون تركیب‌ رنگ هم مهم است. بعد از اینكه منجوق‌ها را روی نوار پارچه‌ای دوختید نوبت به اضافه كردن این نوار به كیف چرمی‌تان می‌رسد.

 

فقط ایده بگیرید

 
ایده‌هایی برای نو کردن کیف‌های قدیمی
 

پارچه‌های قلم کاری شده اصفهان، البته با تركیب رنگی متفاوت و امروزی! طرح چاپی روی این كیف چرمی یادآور همان پارچه‌هاست اما این بار ساختن این كیف كار شما نیست. فقط می‌توانید از آن برای سفارش كیف بعدی‌تان ایده بگیرید!

 

یك طرح متفاوت

 
ایده‌هایی برای نو کردن کیف‌های قدیمی
 

این بار باید كمی بیشتر حوصله به خرج دهید تا از كیف ساده همیشگی‌تان یك كیف متفاوت با ظاهری کاملاً هنری بسازید. البته غیر از حوصله و ذوق هنری به یك كیف پارچه‌ای و مقدار زیادی منجوق هم نیاز دارید تا همه چیز تكمیل شود.

 

مثل یك بوم‌ نقاشی

 
ایده‌هایی برای نو کردن کیف‌های قدیمی
 

كیف پارچه‌ای شما درست مثل یك بوم نقاشی است. فقط كافی است قلم‌مو دست بگیرید و طرح دلخواهتان را با استفاده از رنگ‌‌های شاد و البته مخصوص چاپ پارچه، روی آن پیاده كنید.

 

به جزئیات فكر كنید

 
ایده‌هایی برای نو کردن کیف‌های قدیمی
 

باز هم نقاشی روی همان کیف های پارچه‌ای اما با خلاقیتی بیشتر. اگر طراحی‌های شلوغ را نمی‌پسندید به جزئیات فكر كنید و همان‌ها را روی کیفتان پیاده كنید.

 

گاهی ساده و گاهی ‌طرح‌دار

 
ایده‌هایی برای نو کردن کیف‌های قدیمی
 

اگر كیف‌ شما تركیبی از 2 طرح متفاوت است (یكی ساده و دیگری شلوغ) بد نیست رنگ و قلم‌مو را دست بگیرید و برای تنوع هم كه شده درست همان طرح شلوغ را روی قسمت ساده كیف پیاده كنید.



شارژ سریع موبایل