سارا قاسمی پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰

اگر می خواهید دوست داشتنی باشید و به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید، از یک راهکار ساده پیروی کنید، آنقدرها هم پیچیده نیست! یک راه آسان برای افزایش دوست داشتنی بودنتان این است که نگرانی و افکار منفی را کنار بگذارید و به جای آن انرژی خود را روی همدردی، اعتبار، راست و درست بودن، لبخند زدن و ارتباط چشمی متمرکز کنید. در ارتباط با دیگران سعی کنید با استفاده از عبارات احساسی و تایید کننده نشان دهید که احساسات آنها را می فهمید؛ از تجربیات مشابه خود، حالات چهره و زبان بدن خود استفاده کنید. این کار نیازمند آن است که به این فاکتورها کاملا دقت کنید و خوب به افراد گوش دهید.

 

از راه هایی که برای دیگران به راحتی قابل فهم و درک است، ارتباط برقرار کنید. به ارتباطات و موضوع بحث هایشان و صحبت کردنشان دقت کنید تا متوجه شوید که به چه چیزهایی علاقه دارند و با چه چیزهایی هیجان زده هستند. یک نکته خوب دیگر طول جواب هایی است که به سوالات می دهند. جواب های کوتاه یا یک کلمه ای نشانه بی علاقگی یا راحت نبودن است در حالی که پاسخ های طولانی و با جزییات نشانه علاقه و امکان ایجاد رابطه است.

 

اعتبار به معنی روراستی است. این یک عامل مهم در دوست داشتنی بودن شماست. لازم نیست همیشه انرژی و رفتارتان مانند زمانی باشد که در مهمانی هستید؛ منظور این است که با دیگران در تعامل باشید و همانطور که فکر می کنید رفتار کنید. وقتی تظاهر کنید خیلی با دیگران در تعامل نیستید و قاطی آن ها نمی شوید که در نظر دیگران مصنوعی و دورو به نظر خواهید آمد. لبخند زدن و ارتباط چشمی مهمترین چیزها هستند و هیچ کدام از موارد بالا بدون آن ها امکان پذیر نیست.



شارژ سریع موبایل