سمیه قاسمی چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰

بیایید قبول کنیم، همه ما گاهی اوقات یک روز بد داشته ایم. اما برخی از روز های بد میتواند بهتر از روزهای خوب باشد. علاوه بر این، اگر یک اختلال روانی مانند اختلالات اضطرابی و افسردگی نیز به چنین روزهایی اضافه گردد، روزتان می تواند خیلی بدتر از قبل باشد تا جایی که شما نمی خواهید تمام طول روز،از رختخواب بیرون بیایید.

در چنین موقعیت هایی که جانتان به لبتان می رسد، با چند راه حل ساده، می توانید از حالت خستگی و افسردگی خلاص شوید. برای پی بردن به این سر نخ ها، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.


6- فیلم گربه ها

اگر همه چیز بد پیش رفته، تماشای فیلم گربه های ناز از اینترنت، می تواند به شما شادی فراوانی ببخشد.

 

7- در آغوش گرفتن پتو!

چسبیدن و در آغوش گرفتن یک عمل کاملا آرامش بخش است. اگر کسی را برای در آغوش گرفتن ندارید، در آغوش گرفتن یک حیوان خانگی یا حتی چیزهایی مانند پتو نیز می تواند به شما آرامش ببخشد.


8- گوش دادن به موزیک

موسیقی مورد علاقه تان را که دوست دارید و یا از آن لذت می برید را گوش داده اید؟ استراحت و گوش دادن به موسیقی سبک از اینترنت نیز گزینه خوبی برای شما می باشد.

 

9- آیا کسی هست که بتوانید با او صحبت کنید؟

شما وقتی پیام های صوتی دوستان نزدیک خود را می شنوید احساس خوبی در مورد خودتان خواهید داشت. درک و برقراری ارتباط با مردم همیشه می توانید شما را سرگرم کند.

 

10- با یک روانشناس صحبت کنید

اگر شما احساس بسیار ناخوشایندی دارید و تمام موارد بالا را امتحان کرده اید و نتیجه ای نگرفته اید، احتمالا بهداشت روانی شما دچار مشکل گردیده، اگر زندگی شما به طور فزاینده ای بی معنی به نظر میرسد، بهتر است با یک روانشناس یا مشاور ملاقات نمایید.



شارژ سریع موبایل