سمیه قاسمی سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰

بیایید قبول کنیم، همه ما گاهی اوقات یک روز بد داشته ایم. اما برخی از روز های بد میتواند بهتر از روزهای خوب باشد. علاوه بر این، اگر یک اختلال روانی مانند اختلالات اضطرابی و افسردگی نیز به چنین روزهایی اضافه گردد، روزتان می تواند خیلی بدتر از قبل باشد تا جایی که شما نمی خواهید تمام طول روز،از رختخواب بیرون بیایید.

در چنین موقعیت هایی که جانتان به لبتان می رسد، با چند راه حل ساده، می توانید از حالت خستگی و افسردگی خلاص شوید. برای پی بردن به این سر نخ ها، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.


1- خوردنی و نوشیدنی هایی برای خودتان تهیه کنید

آیا امروز چیزی خورده اید؟ یا چیزی نوشیده اید؟ بسیاری از مردم در این موقعیت هایی، حتی تشنگی شان را نیز فراموش می کنند. در طول روز باید دو لیتر آب بنوشید، فراموش نکنید که آجیل و میوه نیز باید در برنامه های غذایی تان باشد. شما باید ذهن و بدنتان را تقویت کنید.


2- آیا خسته اید؟

چرت زدن 20 دقیقه ای در طول روز شما را از خستگی می رهاند. در صورتی که این مقدار کافی نیست، یک خواب خوب شبانه داشته باشید. اگر شما مشکل به خواب رفتن دارید، ممکن است خواندن یک کتاب برای داشتن خوابی راحت گزینه مناسبی باشد.

 

3- ورزش کنید

بیشترین سوالی که از افرادی که احساس بدی دارند پرسیده شده اینست که "آیا شما ورزش می کنید؟" زمانی که شما در حال طی کردن یک روز بد هستید آخرین چیزی که شاید دلتان بخواهد اینست که کمی بدوید. اما کمی حرکات کششی در حالت نشسته یا ایستاده بد نیست. لازم نیست که دونده ی ماراتن باشید!


4- با وجودتان صحبت کنید

آیا در وجودتان دردی دارید؟ آیا عضلاتتان دچار گرفتگی شده؟ شما می توانید کمی به بدنتان کمک کنید. مثلا، ماساژ کوچکی در ناحیه سر می تواند به شما انرژی جدیدی ببخشد.

 

5- لباسها

اگر لباس ها، شما را خسته کرده، می توانید لباس هایتان را در آوردید. تمام طول روز در لباس خواب بودن، می تواند حس خوبی داشته باشد. گاهی اوقات در لباس کار بودن ممکن است انگیزه شما را افزایش دهد.



شارژ سریع موبایل