سارا قاسمی دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰

همه افراد علاقه مندی های خاص خود را دارند و با همه وجود به آن وفادار هستند. در این میان نیز هستند افرادی که تلویزیون را رفیق گرمابه و گلستان خود انتخاب کرده اند و حالشان با آن خوب است. آنها بیشتر زمان خود در طول روز را جلوی تلویزیون روی کاناپه دراز می کشند و انواع فیلم، ویدئو، کلیپ و حتی برنامه های موسیقی تماشا می کنند. این افراد اصولا بسیار هم تنبل هستند و حال تکان خوردن ندارند. به همین دلیل، برای کادو دادن به آنها باید گزینه هایی را انتخاب کرد که مناسب احوالاتشان است. از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد.
 

کادوهای مناسب برای معتادان تلویزیون

 

Chromecast

افرادی که به تماشای تلویزیون اعتیاد دارند، در تمام طول روز با گوشی های موبایل خود هم که شده برنامه های دلخواه خود را تماشا می کنند. اما این گوشی ها، صفحه‌نمایش‌های کوچک دارند و دیدن ویدئو در آنها لذت بخش نیست. بنابراین، می توانید این تنبلی و اعتیاد آنها را با یک هدیه جالب، به‌روزرسانی کنید. «کروم‌کست» پروژکتور کوچکی است که همه فیلم و کلیپ های گوشی را روی تلویزیون پخش می کند. این گجت کوچک را باید به پورت HDMI به تلویزیون وصل کنید. این گجت، از هر دو سیستم عامل اندروید و iOS پشتیبانی می کند و به صورت داخلی انواع اپلیکیشن ها همچون نتفیلیکس، HBO Go، Hulu Plus، پاندورا و ... را دارد.

 

کادوهای مناسب برای معتادان تلویزیون

 

قیمت آن نیز 35 دلار آمریکا است.
 

Roku 3

جدیدترین نسخه ست‌باکس‌های Roku بهترین وسیله برای بخش برنامه های آنلاین - از ویدئو گرفته تا عکس و موسیقی – در تلویزیون است. این نسخه سرعت بیشتر از برادران بزرگ تر خود دارد. در ضمن، بازی های داخلی نیز دارد که با ریموت کنترل حرکتی آن انجام می شوند. از همه جالب تر اینکه این ریموت، سوکت هدفون نیز دارد تا افراد معتاد به تماشای فیلم و تصویر، شب ها که همه خواب هستند، بتوانند در سکوت برنامه های دلخواه خود را تماشا کنند.

 

کادوهای مناسب برای معتادان تلویزیون

 

این دستگاه، یکصد دلار آمریکا قیمت دارد و همراه با بیش از یکهزار کانال یا اپلیکیشن عرضه می شود.

 

Roomba 880

تمیز کردن خانه از جمله کارهایی است که همه دوست دارند از انجام آن شانه خالی کنند. اما نگران نباشید. iRobot جاروبرقی های کوچکی طراحی و عرضه کرده است که کاملا متناسب زندگی افراد تنبل و کسانی است که دوست دارند همه روز جلوی تلویزیون روی مبل دراز بکشند و فیلم ببینند. این جاروبرقی کوچک،  Roomba 880 نام دارد و خودش به صورت خودکار بر اساس برنامه زمانی که به او می دهید، همه خانه را از بالا تا پایین جارو و تمیز می کند. پس از اتمام کارش نیز به پایه خود باز می گردد تا برای استفاده های بعدی شارژ شود. تنها کاری که شما باید انجام دهید خالی کردن کیسه آشغال های آن است.

 

کادوهای مناسب برای معتادان تلویزیون
 

قیمت این دستگاه 700 دلار آمریکا است. البته مدل های قبلی و قدیمی را می توانید از 350 دلار به بالا تهیه کنید.
 

American Giant Hoodie

 

کادوهای مناسب برای معتادان تلویزیون

 

سوئیشرت های کلاه‌دار را Hoodie می گویند. سوئیشرت های  American Giantبا قیمت های بین 79 تا 89 دلار در اینترنت فروخته می شوند و طرفداران بسیاری هم دارند. این لباس به طور کامل از نخ تهیه شده است و دوام بسیار خوبی دارد. این لباس ها بسیار راحت هستند و تنبل های جلوی  تلویزیون‌نشین می توانند هنگام تماشای فیلم یکی از این سوئیشرت ها را بپوشند که اگر خواستند بیرون بروند، مجبور به تعویض لباس خود نباشند. داخل جیب های آن می توانید موبایل و انواع وسایل موردنیاز خود را قرار دهید که مبادا مجبور شوید به خود تکانی بدهید.

 

Xbox One

 

کادوهای مناسب برای معتادان تلویزیون

 

این دستگاه حدود 500 دلار آمریکا قیمت دارد و یکی از بهترین هدایا برای دوستداران تلویزیون و استراحت در مقابل تلویزیون است. این کنسول بازی علاوه بر بازی، باکسی برای تماشای فیلم، تلویزیون، شنیدن موسیقی، چت ویدئویی و ... است. فقط باید آن را به تلویزیون خانه وصل کنید و از همه امکانات این جعبه سیاه لذت ببرید. حتی با اضافه کردن کینکت به آن می توان با فرمان های صوتی همه کارهای خود را انجام دهید.

 

Kindle Paperwhite

 

کادوهای مناسب برای معتادان تلویزیون

 

کتاب‌خوان الکترونیک Paperwhite کیندل، برای خانه نشین ها و کرم‌های کتاب هدیه بسیار مناسبی است. این گجت حدود 1100 کتاب در خود دارد و با نور داخلی صفحه، در مکان های تاریک امکان مطالعه کتاب را به کاربر می دهد.  امکاناتی همچون X-Ray – که به کاربر امکان می دهد به دنبال عبارت موردنظر خود بگردد – و «سازنده لغات» باعث می شوند تا کاربر بیشتر از یک کتاب معمولی در اختیار داشته باشد. قیمت این کتاب‌خوان‌ها بین 119 تا 139 دلار آمریکا است.
 

Nimbus

 

کادوهای مناسب برای معتادان تلویزیون
 

این داشبورد دیجیتال همه فعالیت های الکترونیک کاربر از ایمیل، قرارهای ملاقات، آب‌وهوا و شبکه های اجتماعی همچون فیس‌بوک، توئیتر و اینستاگرام را به کاربر نمایش می دهد. Nimbus می تواند با همه وسایل اندرویدی و iOS سینک شود و اپلیکیشن هایی که خود کاربر تعیین می کند را در کانتر دیجیتال خود نمایش دهد. این داشبورد حدود 130 دلار آمریکا قیمت دارد.

 

Hosu Convertible

 

کادوهای مناسب برای معتادان تلویزیون
 

این مبل تاشو قابل تغییر شکل است و می توان روی آن هم کار کرد و هم استراحت. این کاناپه در کنار خود جیب هایی برای قرار دادن وسایل و دو بالشت پشتی دارد. این کاناپه در 6 رنگ و طرح متنوع فروخته می شود و قیمت آن 2700 دلار آمریکا است. این مبل دقیقا برای انسان های تنبل که مدام جلوی تلویزیون ولو هستند بسیار مناسب است.
 

Heated Foot Massager

 

کادوهای مناسب برای معتادان تلویزیون
 

دمپایی روفرشی، مخصوصا در روزهای سرد پاییز و زمستان بسیار کاربرد دارد. اما اگر این دمپایی ها پای آدم را ماساژ دهند که دیگر عالی است و حرف ندارد. این دمپایی ها 40 دلار قیمت دارند و با قرار دادن پا داخل آنها می توانید انگشتان پای خود را ماساژ دهید و از آرامش پس از آن لذت ببرید. این دمپایی شارژی است و به محض تمام شدن باتری، می توانید آن را به پریز برق وصل کنید.

 

تلویزیون پلاسما Panasonic VIERA 60-Inch ST60

 

کادوهای مناسب برای معتادان تلویزیون

 

برای یک معتاد تلویزیون، چه کادویی بهتر از یک تلویزیون بزرگ و باکیفیت می تواند باشد. این تلویزیون علاوه بر کیفیت خوب، طراحی زیبایی نیز دارد. از جمله امکاناتش باید به پخش تصاویر سه‌بعدی و دو جفت عینک سه‌بعدی اشاره کرد. این پانل 1500 دلار آمریکا قیمت دارد.

 

Muji Humidifier

 

کادوهای مناسب برای معتادان تلویزیون


این دستگاه رطوبت‌ساز حدود 120 دلار قیمت دارد و علاوه بر رطوبت، عطر خوبی نیز در فضا منتشر می کند به عنوان منبع نور هم می توان از آن استفاده کرد.



شارژ سریع موبایل