فردین روجایی يكشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۰

همه‌ی ما این کار را انجام داده‌ایم، که فایل‌ها، ویدئوها و تصاویر موجود در تلفن خود را به‌صورت تصادفی حذف کنیم.اما وحشت نکنید. راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید اطلاعات خود را بازگردانی کنید. برای بازگردانی اطلاعات، زمان نقش اساسی را ایفا می‌کند همچنین نباید هیچ‌چیزی را در تلفن خود ذخیره کنید و همچنین نباید آن را خاموش‌کنید. اتصال به اینترنت خود را خاموش‌کنید تا از به‌روزرسانی خودکار جلوگیری کنید تا شانس بازگردانی اطلاعات ازدست‌رفته را در تلفن خود بالا ببرید.

 

اپلیکیشن Mobikin Doctor برای اندروید

اگر می‌خواهید از یک‌راه مؤثر و تأثیرگذار برای بازگردانی اطلاعات ازدست‌رفته استفاده کنید، Mobikin Doctor، بلیت شانس شما است. فقط با چند کلیک، تمام شماره تلفن‌ها، آدرس ایمیل‌ها، پیامک‌ها، تصاویر، موزیک‌ها و خیلی چیزهای دیگر را در اختیار خواهید داشت.

 

چگونه مخاطبین حذف‌شده را بازگردانی کنیم؟

اطلاعات شما، باارزش‌ترین چیزی است که در ابزار اندرویدی خود دارید. گاهی اوقات چیزهای کوچک خیلی می‌توانید خیلی باارزش باشد بنابراین، باید این اطلاعات را در یک سیستم ایمن قرار دهید. Mobikin Doctor Android، هر چیزی که در ابزار اندرویدی خوددارید را با فرمت اصلی خود، در کامپیوتر می‌گذارد تا بتوانید آن‌ها را به‌راحتی کنترل کنید.

این برنامه‌ی خلاقانه، می‌تواند بر روی 2000 ابزار اندرویدی از Samsung, HTC, Motorola, LG, Sony, Asus و خیلی‌های دیگر استفاده شود. قبل از بازگردانی محتوای تلفن خود، شما قادر خواهید بود که اطلاعات را قبل از بازگردانی به‌صورت پیش‌نمایش مشاهده کنید و بدانید که دقیقاً در حال بازگردانی کدام  اطلاعات هستید. این کار می‌تواند برای صرفه‌جویی در زمان استفاده شود و همچنین این کار تضمین می‌کند که شما هیچ‌چیزی را از دست نخواهید داد.

بعدازاین که برنامه را روی کامپیوتر خود  نصب کردید، لازم است که تلفن خود را به کامپیوتر متصل کنید. سپس  MobiKin لازم است که به تلفن شما دسترسی داشته باشد. فقط با دستورالعمل‌های بسیار ساده‌ی زیر، شما قادر خواهید بود که اطلاعات خود را بازگردانی کنید. راهنمایی‌های زیر را بررسی کنید:

 

چگونه اطلاعات از دست رفته در اندروید را برگردانیم؟

 

بعدازاین که تلفن خود را به کامپیوتر متصل کردید، به‌طور خودکار، مرحله‌ی شناسایی آغاز می‌شود.

 

چگونه اطلاعات از دست رفته در اندروید را برگردانیم؟

 

اندکی بعد،  MobiKin دستگاه شما را می‌شناسد. حالا می‌توانید نوع داده‌هایی که می‌خواهید برگردانید را مشخص کنید.

 

چگونه اطلاعات از دست رفته در اندروید را برگردانیم؟

 

در کمتر از چند ثانیه، داده‌های ازدست‌رفته یا حذف‌شده نمایش داده می‌شود.

 

چگونه اطلاعات از دست رفته در اندروید را برگردانیم؟

 

با انتخاب دکمه‌ی ok، فایل انتخابی در سیستم ذخیره می‌شود.

به‌علاوه، اگر اپلیکیشن top-notch را فراهم کنید، Mobikin Doctor یک ابزار پشتیبان گیری عالی به شما کمک می‌کند. شما می‌توانید ابزار خود را اسکن کنید و تمام فایل‌های موجود و حذف‌شده را باهم و در یکجا مشاهده کنید. سپس می‌توانید فایل‌های ضروری انتقال دهید و از هر چیزی که می‌خواهید، پشتیبان بگیرید.



شارژ سریع موبایل