فردین روجایی يكشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰

به‌مرور زمان، Google Play Store یک لیستی از دستگاه‌های شمارا ایجاد می‌کند. وقتی به لیست نگاهی می‌اندازید، ممکن است که نیمی از دستگاه‌هایی که در لیست مشاهده می‌کنید را هیچ‌گاه استفاده نکرده باشید و یا ممکن است این ابزارها برای دوستان شما باشد که فقط یک‌بار به اکانت شما متصل شده باشند. این‌ها هیچ زیانی به شما نمی‌رساند اما برای اینکه بخواهید دقیق باشید، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه در این لیست، تنها از ابزارهایی که در حال حاضر از آن استفاده می‌کنید، نمایش داده شود.

در دستگاه‌های اندرویدی قدیمی، شما قادر نخواهید بود که فهرست‌های بایگانی‌شده را از Play Store  حذف کنید، اما شما می‌توانید آن‌ها را مخفی کنید تا به‌صورت یک لیست طولانی در ابزار شما نمایش داده نشود. این کار باعث می‌شود که شما به‌راحتی در لیست موجود حرکت کنید.

 

چگونه دستگاه اندرویدی خود را از گوگل پلی حذف کنیم؟

 

چگونه دستگاه خود را از گوگل پلی حذف کنیم

1- گوگل پلی را در مرورگر خود بازکنید سپس در گوشه‌ی سمت راست‌بالا، بر روی آیکون چرخ‌دنده کلیک کنید و از زیر منوی آن،  setting (تنظیمات) را انتخاب کنید.

2- در این قسمت صفحه ایی بانام My Devices page را مشاهده می کنید که این دستگاه‌ها همان‌هایی هستند که شما با آن‌ها به گوگل پلی متصل شده‌اید. در این قسمت تمام ابزارهای متصل شده به گوگل پلی خود، به همراه اندکی جزئیات در کنار هر ابزار را مشاهده خواهید کرد.

 

چگونه دستگاه اندرویدی خود را از گوگل پلی حذف کنیم؟

 

3- شما قادر خواهید بود، دستگاه‌های خاصی که باید در این منو نمایش داده شوند را از قسمت باکس‌های موجود در بخش Visibility انتخاب کنید.

4- با انتخاب گزینه‌ی edit می‌توانید برای دستگاه خود یک نام مستعار انتخاب کنید. به‌صورت پیش‌فرض گوگل پلی لیستی دستگاه‌های ناشناخته را نمایش می‌دهد با تعیین کردن نام مستعار برای هریک، می‌توان متوجه شد که این ابزار، تلفن هوشمند است یا تبلت.

5- وقتی‌که یک‌بار،نام دستگاه خود را تغییر دادید، بر روی دکمه‌ی Update  کلیک کنید تا تغییرات شما ذخیره شود. این تغییرات جامع‌اند و آن‌ها در تمام خصوصیات گوگل پلی اعمال می‌شود.

درآخر باید گفت که شما موفق به انجام این کارشده‌اید. این‌یک راه ساده و آسان برای پاک کردن و سازمان‌دهی دستگاه‌ها در گوگل پلی شما بود.



شارژ سریع موبایل