ندا نیک روش چهارشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰

استفاده از امکان Reset: با استفاده از گزینه Reset، فایرفاکس یک پروفایل جدید برای شما تشکیل می دهد اما تمام بوکمارک ها، تاریخچه، رمزهای ذخیره شده و کوکی ها را به آن منتقل خواهد کرد ولی باید قید افزونه های نصب شده، تم ها و موتورهای جست وجو را بزنید.

برای ریست کردن فایرفاکس به منوی آن بروید و از منوی Help گزینه Troubleshooting Information را انتخاب کنید. در صفحه باز شده روی گزینه Reset Firefox کلیک کنید. این کار به احتمال زیاد مشکل شما را حل خواهد کرد.

اما اگر پس از نصب افزونه ها دوباره فایرفاکس دچار خرابی شد، مطمئنا اشکال از یکی از افزونه هاست. پس یک بار دیگر فایرفاکس را ریست کنید و برای پیدا کردن افزونه دارای مشکل، افزونه ها را یکی یکی نصب کنید.

به دنبال بدافزارها بگردید: یکی از دلایل خرابی فایرفاکس می تواند وجود بدافزارها و ویروس ها باشد؛ پس بهتر است رایانه خود را با یک آنتی ویروس اسکن کنید.

آپدیت نرم افزار: آپدیت نبودن Add-on ها یکی از شایع ترین دلایل خرابی هاست، پس قبل از جنگیدن با خود و مرورگر اول افزونه ها را آپدیت کنید. برای آپدیت کردن آن ها به منوی فایرفاکس بروید و روی Add-on کلیک و سپس تب Extensions را انتخاب کنید. روی آیکن ابزار کلیک و گزینه Check for updates را انتخاب کنید تا آپدیت افزونه هایی که آپدیت نیستند، پیدا شوند و سپس آن آپدیت ها را نصب کنید.



شارژ سریع موبایل