ندا نیک روش چهارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

تاکسی یاب اولین اپلیکیشن سفارش تاکسی با موبایل در ایران است که برای استفاده کاربران اندروید ارائه شده است. این اپلیکیشن بدون نیاز به اپراتور انسانی، با چند کلیک ساده روی بستر اینترنت کار می کند و هدف آن رساندن نزدیکترین تاکسی به کاربر است.

تاکسی یاب را می توان رابطی میان مسافران و رانندگان در گوشه و کنار شهر دانست. کاربران این اپلیکیشن تنها با داشتن این برنامه روی گوشی موبایل و تبلت های سیمکارت خور خود می توانند تجربه ای جدید از جابجایی در شهر را داشته باشند.

خود تولیدکنندگان این اپلیکیشن می گویند از خودروهایی استفاده می کنند که جدید هستند و رانندگان شان را برای بهترین برخورد با مشتری ها آموزش داده اند.


ویژگی های تاکسی یاب

مهمترین مزیت استفاده از تاکسی یاب اقتصادی بودن آن است. کاربران تاکسی یاب می گویند محاسبه کرایه در این سرویس به نفع مسافران انجام شده تا پرداختی به صرفه داشته باشند و با خیال راحت سفر کنند.

اگر برای جابجایی در شهر، زیاد از تاکسی استفاده می کنید، با چند
سفر با تاکسی یاب خواهید دید که این سرویس فکر جیب شما را هم کرده و موجب صرفه جویی در بخشی از هزینه های روزمره شما می شود اما در کنار این همه آژانس و تاکسی در شهر، جای تاکسی یاب کجاست؟

به صرفه بودن سفرها با تاکسی یاب ویژگی بی چون و چرای آن است. همچنین دسترسی به تاکسی یاب سریع و آسان است و می توانید هر جا که باشید، در خانه یا خیابان، با یک سفارش آنلاین تاکسی بگیرید و عملا تاکسی شخصی خودتان را داشته باشید.

به علاوه، در انتخاب خودروها و رانندگان تاکسی یاب دقت زیادی به خرج داده شده تا جابجایی مسافر در شهر به تجربه ای دل چسب تر و خوشایندتر بدل شود.

چگونه عضو شوم؟

همچنین از زاویه ای دیگر می توان تاکسی یاب را یک استارتاپ تازه معرفی کرد که برای کمک به شبکه حمل و نقل شهری وارد میدان شده است. طرح ها و کمپین هایی هم که در این ماه ها شاهدشان بوده ایم خبر از جدیت پدیدآورندگانش می دهد که البته باید صبر کرد و دید که این تیم چه مسیری برای آینده خود ترسیم کرده است. تاکسی یاب در حال حاضر در دوره آزمایشی به سر می برد و در این فاز، هر کاربر تاکسی یاب می تواند با فرستادن دعوتنامه، دوستان خود را نیز به استفاده از آن ترغیب کند و به این ترتیب از تخفیف ویژه ای نیز برخوردار شود.

درعین حال اگر می خواهید تازه از تاکسی یاب استفاده کنید، خوب است بدانید که در اولینه سفرتان 10 هزار تومان تخفیف منتظر شماست.

 

 و حالا با گوشی موبایل تان تاکسی بگیرید


تجربه بین المللی

تاکسی یاب شرکتی بین المللی و ارائه کننده خدمات تخصصی تاکسیرانی و مسافربری در بستر اینترنت و با استفاده از گوشی های هوشمند است. با راه اندازی سیستمی حرفه ای و به روز در 160 شهر و 30 کشور جهان، تاکسی یاب امکان درخواست سرویس برای مسافران و ارتباط راحت و سریع آنها را با رانندگان فراهم کرده است؛ به طوری که بیش از دو و نیم میلیون سفر در شهرهای کوچک و بزرگ جهان از آمریکای جنوبی تا خاور دور، به کمک این نرم افزار انجام می شود.

چگونه از برنامه استفاده کنیم؟

پس از نصب برنامه، ابتدا از درست بودن منطقه جغرافیایی خود اطمینان کنید و اگر منطقه شما صحیح نیست، با فشردن کلید مکان یابی سمت چپ بالای نقشه، نقشه صحیح خود را انتخاب کنید. سپس از منوی بالای برنامه، گزینه ورود/ ایجاد حساب را انتخاب کنید. اگر از قبل از طریق وب سایت ثبت نام کردید، از ایمیل ارسالی تاکسی یاب نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

پس از ورود کلید درخواست تاکسی را فشرده و آدرس مبدأ دقیق خود و محله مقصد خود را وارد کنید. در صفحه بعدی در انتظار اختصاص داده شدن یک راننده باشید. با اختصاص راننده به شما، منتظر رسیدن ماشین خود باشید.



شارژ سریع موبایل