امین شجاعی پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰

اپل در سال ۲۰۱۵ محصولات زیادی را روانه بازار کرد.آیفون ۶ اس ها ، نسل جدید تبلت اپل یا همان آیپد پرو و اپل تی وی جدید.اپل امسال هم فروش خوبی داشته؛آیفون های جدید فروش خوبی داشته و اپل واچ هم مورد استقبال چشم گیری قرار گرفت.

 

اما برنامه اپل برای سال ۲۰۱۶ چیست ؟

آیا روند موفقیت این کمپانی با مسیری که در آن قرار گرفته همچنان ادامه خواهد داشت ؟

فعلا برای پاسخ به این سوالات اندکی زود است ، اما می توان پیش بینی کرد که سال آینده شاهد ارائه چه محصولاتی از این کمپانی خواهیم بود.در این مطلب به هرآنچه که انتظار داریم اپل در سال ۲۰۱۶ رونمایی کند پرداخته ایم.

در سال ۲۰۱۶، مطمئنا آیفون ۷ توسط اپل معرفی و عرضه می‌شود. اما همچنین ممکن است که یک ساعت هوشمند جدید، یک مک بوک به روزرسانی شده و سرویس‌های جدید برای اپل تی‌وی که شایعاتی درباره آن در گذشته منتشر شده، معرفی گردند.


آیفون۷

 

 انتظارات ما از اپل در سال 2016


این ساده‌ترین پیش بینی این لیست است. پس از معرفی لمس ۳ بعدی از سوی اپل، انتظار می‌رود که در آیفون بعدی نیز این تکنولوژی استفاده گردد.

اما این ویژگی دیگر تازگی و جذابیت برای فروش ندارد، چه موارد مهم دیگری را باید انتظار داشت؟ می‌توان گفت که اپل با برخی از ویژگی‌ها همانند شارژر بی‌سیم، صفحه نمایش ۲k، دوربین بسیار بهبود یافته و پایان دادن به تولید نسخه ۱۶ گیگی، برخی از همتایان اندرویدی خود را از صحنه به در خواهد کرد و از آنان پیشی می‌گیرد.

البته این را می‌توان یک آیفون رویایی دانست که بر اساس شایعات شکل گرفته است، شایعاتی که در سال آینده میلادی بیشتر از آن‌ها خواهیم شنید.


پایانی برای مک بوک ایر ؟

 

 انتظارات ما از اپل در سال 2016


احتمال اینکه، این اتفاق رخ دهد زیاد نیست اما نمی‌توان آن را نادیده گرفت. مدت‌ها از آخرین به روزرسانی عمده مک بوک ایر می‌گذرد و با توجه به موفقیت مک بوک‌های جدید در بازار شاید اپل نیروهای خود را برای کار بر روی این دستگاه قرار دهد.

با این حال، احتمال هم دارد که با تغییرات عمده در سری ایر همانند بهبود باتری و قطعات داخلی، نسخه‌ای جدید از این محصول روانه بازار شود. مک بوک سال ۲۰۱۵ به نظر به صورت آزمایشی بوده و اپل قصد کسب تجربه درباره این محصول جدید را داشته است، اما می‌توان انتظار داشت که تمرکز اصلی اپل برای آینده، این دستگاه خواهد بود.


اپل واچ ۲

 

 انتظارات ما از اپل در سال 2016

 

هیچ کمپانی موفق به کمال رساندن ساعت هوشمنده نشده است، اما اپل را می‌توان نزدیک‌ترین کمپانی برای رسیدن به این هدف دانست. با عرضه نسل بعدی اپل واچ انتظار می‌رود که اپل فن آوری‌های بیشتری را در این گجت پوشیدنی استفاده کند و تمرکز اصلی آن بر روی سلامتی باشد.

ما انتظار کارایی‌ها و سنسورهای بیشتری را در اپل واچ اولیه داشتیم که اتفاق نیفتاد، بنابراین این امید باقیست که اپل در نسل بعدی اپل واچ به این انتظارات جامعه عمل بپوشاند.


 آیپد ایر ۳

 

 انتظارات ما از اپل در سال 2016


این دستگاه یکی از محصولاتی است که در اوایل سال ۲۰۱۶ انتظار عرضه آن را داریم. با این وجود که فروش آیپدهای اپل همیشه یکنواخت بوده است، اما این کمپانی همچنان با عرضه تبلت‌های مختلف همانند آیپد مینی ۴، آیپد ایر ۲ و آیپد پرو دنبال این بوده است که سهم بیشتری از بازار جهانی تبلت به دست بیاورد.

مدتی از ارتقا عمده محبوب‌ترین تبلت اپل می‌گذرد و همچنین شایعاتی مبنی بر ”عرضه آیپد ایر ۳ به زودی”، منتشر شده است، بنابراین می‌توان انتظار داشت که به زودی این دستگاه معرفی و روانه بازار شود.

اگر سیر همیشگی طی شود، آیپد ایر ۳ نازک‌تر، سبک‌تر و قدرتمندتر از همیشه عرضه می‌شود. تبلت‌های اپلی معمولاً بسیار قابل پیش بینی هستند، بنابراین نباید انتظار آنکه ویژگی فوق‌العاده‌ای به این تبلت اضافه شود را داشته باشیم و حتی قابلیت لمس ۳ بعدی نیز به این دستگاه اضافه نخواهد شد.

این احتمال وجود دارد که اپل این فن آوری تا زمانی که به بلوغ کامل برسد به آیفون‌های خود محدود کند و زمانی که این قابلیت به عنوان بخشی جا افتاده و جدایی ناپذیر تبدیل شود به طور گسترده‌تر از آن استفاده نماید.


استریم اپل تی‌وی

 

 انتظارات ما از اپل در سال 2016


در این باره سال‌ها صحبت شده است، اما سرانجام اپل از این سرویس به صورت قابل پیش بینی پرده برداری کرد.

در حال حاضر سرویس‌های مشابه همانند PlayStation Vue و Sling TV وجود دارد، پس شایعاتی در مورد متفاوت بودن این سرویس با سایرین بود چه شد؟ نمی‌توان با اطمینان از چیزی سخن گفت و شایعات منتشر شده به شدت با هم در تناقض هستند.

بسیاری از مردم هنوز هم گفته استیو جابز را در مورد تی‌وی را تایید می‌کنند اما مدت‌ها گذشته و سرویس استریم بسیار نسبت به قبل تکامل یافته است.



شارژ سریع موبایل