فردین روجایی يكشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

در بخش قبلی بهترین صفحه‌کلیدها 3 اپلیکیشن معرفی شد. ما قصد داریم در این بخش 3 اپلیکیشن دیگر را موردبررسی قرار دهیم.

 

Minuum

Minuum از اپلیکیشن های معرفی‌شده در این لیست کمی متفاوت‌تر است. چراکه شرکت سازنده آن با به‌کارگیری یک روش خاص و استفاده از یک موتور پیشگویی عالی، آن را بسیار هوشمند کرده است. این روش بهترین راه برای کاهش خطوط حروف است به‌طوری‌که در این اپلیکیشن تنها دو خط از کاراکتر وجود دارد که آن را به یک پیشگوی هوشمند در انتخاب حروف تبدیل کرده است و این به آن معناست که در اکثر اوقات احتیاجی نیست که برای هر کلمه یا حروف روی آن ضربه بزنید.

البته شما می‌توانید از حالت non-minimized هم استفاده کنید. در این حالت شما می‌توانید یک صفحه‌کلید کامل با اعداد داشته باشید اما در حقیقت می‌توان گفت که در این حالت صفحه‌کلید از سطرهای کوچک‌تر با کلیدهای کوچک تشکیل‌شده است. شما همچنین در این اپلیکیشن امکان دسترسی به شکلک‌های مختلف رادارید. نکته‌ی دیگر آن است که سوئیچ کردن حالت‌های کیبورد به‌راحتی، تنها با کشیدن کیبورد به بالا و پایین انجام می‌گیرد.

به‌صورت بالقوه وقتی برای اولین بار از این اپلیکیشن استفاده می‌کنید کمی برای شما غیرطبیعی ست و سرعت شما را کند می‌کند اما مدتی بعد یقیناً سریع‌تر خواهید شد. این اپلیکیشن گروهی از زبان‌ها را حمایت نمی‌کند اما قابلیت تعویض تم در آن وجود دارد و همچنین گزینه ایی در آن وجود دارد که این قابلیت را دارد که  تم موجود در اپلیکیشن را چندین بار در طول روز تغییر دهد.

این اپلیکیشن رایگان نیست. درهرصورت، نسخه 30 روزه‌ی آزمایشی آن وجود دارد اما اگر این اپلیکیشن نظر شمارا در آینده جلب کرد می‌توانید با پرداخت حدوداً 3 دلار آن را نامحدود کنید.

 

بهترین اپلیکیشن های کیبورد برای اندروید (2)

 

Chrooma

Chrooma، در بین اپلیکیشن های معرفی‌شده در این لیست کمی ناشناخته‌تر است اما قطعاً یکی از قابل تنظیم‌ترین اپلیکیشن های موجود در این لیست است. این اپلیکلشن رایگان است و برای استفاده از آن لزومی ندارد که پرداختی را تقبل فرمایید اما برای این‌که نسخه‌ی کامل آن با تمام ویژگی را در دسترس داشته باشید لازم است که مبلغ 2.5 دلار را پرداخت کنید. درهرصورت اگر شما این هزینه را پرداخت کردید، شاید در آینده احتیاج داشته باشید که برای همگام‌سازی تنظیمات ابزار خود، حتماً باید به وارد اکانت google خود شوید.

اگر شما هیچ پرداختی نداشته باشید و یا به اکانت خود وارد نشوید، انصافاً می‌توان گفت که این اپلیکیشن هنوز هم امکانات مناسبی را برای شما فراهم می‌کند. در نسخه‌ی رایگان پیشگویی کلمات کمی خشک است به‌علاوه شکلک‌ها جزو محصولات رایگان آن است  و همچنین یک حالت شب ساده هم دارد.

در بخش تنظیمات آن گروهی از خاصیت‌های ویژه وجود دارد که شما می‌توانید با ورود به بخش تنظیمات،صفحه‌کلید را مدیریت کنید و این قابلیت رادارید که رنگ آن را بدون عوض کردن تم آن تغییر دهید.

 

بهترین اپلیکیشن های کیبورد برای اندروید (2)

 

Tenor GIF keyboard

شاید Tenor GIF بامزه‌ترین اپلیکیشن در این لیست باشد، تمام این اپلیکیشن در مورد GIFها است.اما این ویژگی نیست که آن را منحصربه‌فرد کرده است، پس کدام ویژگی است که آن را به یک اپلیکیشن منحصربه‌فرد تبدیل کرده است؟ این اپلیکیشن قابلیت آن را دارد که GIFها را با سرعت بالایی نمایش دهد که این به آن معناست که دیگر احتیاجی به بارگذاری GIFها نیست.

این اپلیکیشن کمی با اپلیکیشن های موجود در این لیست متفاوت است و آن این است که عملکرد کیبورد توسط خود شخص انجام می‌گیرد یعنی شما اجازه دارید که با واردکردن # و اصطلاح مشخصی، این GIFها را در کیبورد خود قرار دهید.

پیشنهاد من این است که در کنار این اپلیکیشن، Swiftmoji را هم داشته باشید در این صورت می‌توانید به‌تمامی GIFها و شکلک‌ها دسترسی داشته باشید.

 

بهترین اپلیکیشن های کیبورد برای اندروید (2)



شارژ سریع موبایل