مهناز حسنی دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۰

شرکت مایکروسافت به تازگی اولین پیش نمایش سیستم عامل ویندوز 10 برای عموم منتشر کرده است. در اینجا به توضیح برخی ویژگی های جدید ویندوز 10 می پردازیم.

 

منوی استارت

بعد از پنهان شدن بحث برانگیز منوی استارت در ویندوز 8، شرکت مایکروسافت تصمیم به بازگرداندن آن با ظاهر و ویژگی های جدید در ویندوز 10 گرفته است.

 

دسکتاپ مجازی

این ویژگی ای است که کاربران سیستم عامل لینوکس و مک ، سال های زیادی از آن استفاده می کرده اند و اکنون کاربران ویندوز نیز می توانند از این ویژگی کاربردی برای کمک به سازماندهی محیط کار، از آن استفاده کنند. در واقع دسکتاپ مجازی به جای سوئیچ برنامه ها در ورژن قبلی ویندوز استفاده شده است. این ویژگی توسط مایکروسافت "Task view" نام گذاری شده است، آیکنی در گوشه چپ تسکبار دارد.

 

 پیش نمایشی از ویندوز 10

 

ارتقای جستجوی فایل ها

جستجوی فایل ها از طریق اضافه نمودن گزینه home که دسترسی راحتی برای پیدا کردن فایل های مورد علاقه خود، فایل های اخیر و پوشه هایی که غالبا مورد استفاده قرار می گیرند، ایجاد کرده است.

مایکروسافت به تازگی تکرار اول از سیستم عامل جدید خود را به عموم مردم در قالب ویندوز 10 فنی پیش نمایش منتشر شد. در اینجا نگاهی به چگونگی نصب آن و همچنین بررسی از ویژگی های فعلی جدید شما می توانید انتظار زمانی که نسخه نهایی منتشر شد است.

 

 پیش نمایشی از ویندوز 10

 



شارژ سریع موبایل