سارا قاسمی جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰

سبک زندگی امروزی گذشته از اینکه بسیاری از افراد را پشت میز نشین کرده حتی باعث کاهش فعالیت های عادی و روزمره نیز شده است! همین موضوع سرمنشاء مشکلات و اختلالات جسمی بی شماری خواهد بود. متخصصان حوزه سلامت به این موضوع پی برده‌اند که انسان‌های شهر نشین نه تنها کم ورزش می‌کنند بلکه بسیاری از آن ها اساسا" ورزش نمی‌کنند! همین موضوع باعث شد تا با بررسی این موضوع، یک راهکار جامع و مختصر معرفی شود. ۷ دقیقه ورزش در روز می‌تواند بدن شما را در مقابل بسیاری از بیماری‌ها مصون نگه داشته و سلامت شما را حفظ کند. به همین خاطر در این مطلب قصد داریم اپلیکیشنی را به شما معرفی کنیم که با کمک آن تنها ۷ دقیقه تا سلامتی و تناسب اندام فاصله خواهید داشت. این تمرینات بر اساس «تمرین ۷ دقیقه‌ای علمی» منتشر شده در ژورنال  American College of Sports Medicine's Health & Fitness  تنظیم شده است. این ۷ دقیقه عرق شما را در خواهد آورد!

 

 اپلیکیشن ۷min Full Workout   به شما کمک می کند تا بتوانید به خوبی ۷ دقیقه از زمان روزانه خود را به این امر اختصاص دهید. ۷ دقیقه که حسابی شما را خیس عرق خواهد کرد، کل عضلات بدن را ورزش می دهد و در پایان حس خوبی به شما دست خواهد  داد .این اپلیکیشن به همراه ۱۲ مجموعه حرکتی عرضه شده است که باید هر کدام از آن ها را طی یک بازه زمانی مشخص تکرار کنید. به عنوان مثال باید حرکت دراز و نشست را طی مدت ۳۰ ثانیه، بین ۵ تا ۱۰ بار انجام دهید. البته خودتان می توانید زمان ۳۰ ثانیه آن را افزایش دهید.

 

حرکات ورزشی ارائه شده در این اپلیکیشن متنوع بوده و همانطور که گفته شد شامل ۱۲ حرکت می باشد، از جمله حرکاتی مانند: اسکوات، پوش آپ، دراز و نشست، لانچ، دیپ و  حرکاتی که برای سیستم قلب و عروق شما مفید است. درست است که انجام این حرکات به طور استاندارد برای مدت ۷ دقیقه برنامه‌ریزی شده، اما چنانچه بخواهید تاثیر شگفت انگیز آن را در مدت زمان کوتاهی تجربه نمایید بهتر است به جای ۷ دقیقه، بیست دقیقه به تمرین کردن بپردازید. نکته جالب در مورد تمرین‌های این اپ عدم نیاز به ابزار و وسایل گران قیمت ورزشی است. پس از نصب، تنها ۳ چیز مورد نیاز شماست: دیوار، یک عدد صندلی و خودتان! این اپلیکیشن برای سیستم های عامل اندروید و iOS به طور رایگان عرضه شده است.


اشتراک در بالاترین اشتراک در فیسبوک اشتراک در توییتر اشتراک در کلوب اشتراک در دنباله اشتراک در فیسنما اشتراک در گوگل پلاس

منبع : علم ورزش


شارژ سریع موبایل