مهناز حسنی سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۰

اگر می خواهید اطلاعات زیادی در خصوص انواع حرکات بدنسازی و تناسب اندام بدست آورید و یک اپلیکیشن ساده و کاربردی می خواهید، ما اپلیکیشن Fitness Point Pro را به شما توصیه می کنیم. اپلیکشن های مختلفی برای تمرینات تناسب اندام و بدنسازی تولید و روانه بازار شده اند، خیلی از آن ها را نصب کرده ام اما چیز جالب و متنوعی که من را وادار کند همیشه از آن استفاده کنم نداشته است و شاید خیلی از آن ها مناسب شما هم نباشد. ما همیشه سعی داشته ایم در معرفی اپلیکیشن ها برترین های آن ها را به شما معرفی کنیم و اپلیکیشن Fitness Point Pro بدون اغراق نمونه بسیار کاملی می باشد که واقعا" شما را شگفت زده می کند!

یک برنامه تناسب اندام و بدنسازی حرفه ای که حاوی بیش از ۳۰۰ نوع تمرین می باشد، تمرینات شامل انواع تمرین برای قسمت های مختلف بدن، مانند شکم، بازو، پشت، شانه، پا و عضلات سینه است. اما این تنها بخشی از امکانات فوق العاده این اپلیکیشن هست، این برنامه حرکات کششی و همچنین تمرینات هوازی را نیز در خود جای داده است. از ویژگی ها برتر Fitness Point Pro آموزش تصویری حرکات است، یعنی حرکت به طور کامل نمایش  و اجرا می شود، همچنین در کنار حرکات می توانید بر اساس تصویر قرار گرفته عضلات اصلی و فرعی درگیر در تمرین را نیز مشاهده کنید. حتی برای تمرینات نیز توضیح قرار داده شده است. یک مربی حرفه ای با دنیای از حرکات در تلفن همراه شما!

 

 برنامه تناسب اندام و بدنسازی حرفه ای Fitness Point Pro

 

شما با استفاده از Fitness Point Pro  می توانید برای ایام هفته تمرین برنامه ریزی کنید و نمودار وضعیت و پیشرفت خود را به راحتی ببینید. این برنامه به راحتی می تواند یک مرجع کامل از تمرینات باشد و به شما در رسیدن به تناسب اندام کمک کند. این اپلیکیشن رایگان را نصب کنید و از آن لذت ببرید.

 



شارژ سریع موبایل