فردین روجایی چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰

ممکن است که شما به خاطر برخی دلایل از صفحه‌کلید اصلی اندروید راضی باشید، دلایلی مثل اعتماد پذیر بودن و یا سرسخت بودن آن. اما ممکن است که کار با این صفحه‌کلیدها آسان نباشد و یا احتمالاً کار کردن با آن‌ها جالب نباشد و یا گزینه‌های پرفایده یا پرکاربرد در دسترس نداشته باشد. بنابراین ما قصد داریم شمارا با بهترین صفحه‌کلیدهای اندروید که برای دانلود در دسترس هستند آشنا کنیم.

 

1- Swiftkey

ممکن است که نام اپلیکیشن Swiftkey برای شما آشنا باشد یا حداقل چیزی از آن شنیده باشید. چند ماه پیش، شرکت تولیدکننده‌ این اپلیکیشن را از نو بازسازی کرد و یکسری ویژگی‌های بهتر نیز به آن اضافه کرد. چیزهایی که باید از این اپلیکیشن بدانیم این است که این اپلیکیشن قابلیت پیشگویی برای دکمه‌ها را داراست که حرکات تند و سریع را قبول می‌کند. به‌علاوه سایزهای مختلفی از صفحه‌کلید متناسب با نیاز شما را فراهم می‌کند.

همچنین این اپلیکیشن دارای تم‌های زیبایی است که به‌طور پیش‌فرض در دسترس شماست و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید ولی اگر از این تم‌ها خوشتان نیامد می‌توانید از فروشگاه آن، تم‌های دیگر را به‌صورت پک و یا تکی خریداری کنید. همچنین شما قادر خواهید بود که اعداد را به‌صورت جداگانه در بالای صفحه‌کلید قرار دهید و یا اعداد و حروف را با هم ادغام کنید. این اپلیکیشن گزینه‌ی خوبی برای نصب هر تعداد زبان مختلف موردنیاز برای شما است. درست است که این اپلیکیشن گزینه‌های هیجان‌انگیز درون لیست خود ندارد اما این اپلیکیشن می‌تواند گزینه‌ی قابل‌اعتمادی برای گوشی اندروید شما باشد.

 

بهترین اپلیکیشن های کیبورد برای اندروید

 

2- Microsoft Hub Keyboard

این صفحه‌کلید ممکن است که یک گزینه‌ی عجیب و غریب در این لیست به نظر برسد اما این اپلیکیشن علاقه‌ی ویژه ایی برای کسانی که با نرم‌افزارهای آفیس کار می‌کنند به ارمغان می‌آورد. همچنین ممکن است که شما حدس زده باشید که این اپلیکیشن برای سرگرمی بیشتر شما ایجاد شده است.

همین‌طور، اگر شما با اکانت آفیس خود وارد این اپلیکیشن شوید، قادر خواهید بود به تمام مخاطبین و پرونده‌های اکانت آفیس خود دسترسی مستقیم داشته باشید. اگر شما این کار را انجام ندهید، گزینه‌هایی در بالای صفحه‌کلید نمایش داده می‌شود که دارای استاندارد  QWERTYهستند که برای دسترسی سریع به کلیپ بوردها، جستجوی در صفحه‌های وب و ابزارها اصلاح‌نامه طراحی شده است. شاید بهترین بخش آن توانایی ترجمه‌ی آن از یک زبان به زبان‌های دیگر به‌صورت زنده باشد.

اگر چه این اپلیکیشن ویژگی های هوشمندانه ای در برخی زمینه‌ها دارد، اما توانایی شخصی‌سازی در تم و یا صفحه‌آرایی در آن وجود ندارد. شما تنها قادرید که آن را به تم مشکی سوئیچ کنید و توانایی بزرگ کردن آن را ندارید و این اپلیکیشن نمی‌تواند گزینه مناسبی برای تبلت ها و یا تلفن های همراه با صفحه‌نمایش بزرگ باشد.  

 

بهترین اپلیکیشن های کیبورد برای اندروید

 

3-Swiftmoji

بله، این دومین صفحه‌کلید از شرکت SwiftKey است اما باید گفت که این اپلیکیشن دارای بهترین شکلک های موجود در اندروید است. وقتی در حال تایپ واژه‌ها هستید این شکلک‌ها دائما نمایش داده می‌شوند که می‌توانید از آنها به دفعات استفاده کنید. اگرچه این صفحه‌کلید کامل نیست اما آن یک اپلیکیشن بسیار زیبای رایگان است.

اگرچه این صفحه‌کلید برخی از ویژگی های SwiftKey  را ندارد اما شما می‌توانید از طرح زیبای رنگ‌های آن استفاده کنید و در حتی در تاریکی شب آن را به حالت Dark Mode  قرار دهید. اما باید گفت که این اپلیکیشن ویژگی های اصلی اپلیکیشن SwiftKey را شامل است.

 

بهترین اپلیکیشن های کیبورد برای اندروید



شارژ سریع موبایل