فردین روجایی يكشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۰

برای همه ی ما اتفاق افتاده که بخواهیم با یک نرم افزار ساده و کاربردی، خاموش و حتی روشن شدن کامپیوتر را مدیریت کنیم. در این مطلب با نرم افزار RTG Ninja Shutdown که نرم افزار خیلی ساده و کاربردی آشنا می شویم.

من همیشه ترجیح می دهم که در پایان روز کامپیوترم را خاموش کنم. اما مشکل اینجاست که اغلب فراموش می کنم که کامپیوترم را بعد از اتمام کارم خاموش کنم. چون من در خونه کار می کنم خیلی چیزا مثل بچه، شام، مهمان یا حتی ..... وضعیت جو هوا باعث حواس پرتی من می شود.

یک کار خیلی مفید اینه که کامپیوترتان را با یک نرم افزار خیلی ساده به صورت اتوماتیک خاموش کنید. خیلی از نرم افزارهای مختلف هستند که این کار را انجام می دهند. اما یک نرم افزار ویژه وجود داره که این کار خاص را به آسانی انجام می دهد. مثل یک نینجا کامپیوتر خودتان را خاموش کنید:

 

خاموش و روشن کردن کامپیوتر در زمان مشخص

 

RTG Ninja Shutdown یک اپلیکیشن portable است که توسط شرکت India-based ایجاد شده است. بعد از دانلود نرم افزار به صورت zip،  آن را از حالت فشرده خارج کرده و آن را در یک نقطه ی قابل دسترس قرار دهید. به هر حال لازم است که با آن کار کنید، تنها بایک دابل کلیک روی فایل exe این نرم افزار نمایش داده می شود.

همه چیز داخل نرم افزار خیلی واضح می باشد. از بخش آفلاین آن ساعت، دقیقه، وثانیه را تنظیم کنید. به علاوه، شما می توانید از روی سه گزینه ی خاموش، روشن و ری استارت یکی را انتخاب و دکمه ی set را انتخاب کنید.



شارژ سریع موبایل