سارا قاسمی جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰

پس از استقبال خوب از سری گلکسی A در بازار، امروز شایعه پراکن ها مشخصات سخت‌افزاری پرچم‌داری بعدی این خانواده مقرون به صرفه را برملا کرده‌اند.

پس از اینکه سامسونگ گلکسی آلفا را اواخر سال گذشته روانه بازار کرد، متوجه شد که اگر دستگاه‌های میان‌ رده خود را در قالب یک طراحی زیبا‌تر و با جنس بدنه بهتر به بازار عرضه کند، شانس فروش بیشتری خواهد داشت.

طرح مفهومی گلکسی A9 توسط یک گرافیست ایرانی تبار به نام کیارش کیا که تا پیش از این نیز ایده‌هایی در رابطه با سری لوکس اچ‌تی‌سی وان L Prime ارائه کرده بود، کشیده شده است.

بر اساس تصاویر رندر شده، پرچم‌دار بعدی سری A احتمالاً از بدنه‌ای بسیار باریک و مستطیلی شکل بدون گوشی‌های گرد بهره خواهد برد. سامسونگ در گلکسی A9 به طور کامل از بدنه فلزی یکپارچه و شیشه ضد خش استفاده خواهد کرد که می‌توان آن را تلاشی جدی برای به دست آوردن دل کاربران در محدوده قیمتی پایین‌تر دانست.

و اما مشخصات احتمالی این محصول؛ انتظار می‌رود گلکسی A9 سامسونگ به صفحه‌نمایشی 5.2 اینچی از نوع Super AMOLED  با وضوح 2K تجهیز گردد که توسط محافظ گوریلا گلس 4 از آن مراقبت خواهد شد. قلب این بالا رده کره‌ای‌ها را قرار است پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس 5435 به همراه واحد پردازش گرافیکی آدرنو 440 در کنار 3 گیگابایت حافظه رم به تپش درآورد.

حافظه داخلی 32 گیگابایتی در کنار قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی 16 مگا پیکسلی مجهز به فلاش ال‌ای‌دی، دوربین سلفی با وضوح 5 مگا پیکسل با قابلیت فوکوس خودکار، حسگر اثر انگشت تعبیه شده در دکمه هوم و باتری 2800 میلی‌آمپر ساعتی از دیگر قابلیت‌های گوشی هوشمند A9 به شمار می‌آید.



شارژ سریع موبایل