سارا قاسمی يكشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

از آنجایی که به اکران جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان نزدیک می‌شویم، شرکت گوگل تصمیم گرفته علاقه‌مندان به این فیلم‌ها را غافلگیر کند.

اگر می‌خواهید بدانید گوگل به چه شکل می‌خواهد علاقه‌مندان به دنیای جنگ ستارگان را غافلگیر کند، عبارت a long time ago in a galaxy far far away را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید تا صفحه‌ای هیجان‌انگیز پیش روی شما قرار بگیرد.

با این کار مشاهده خواهید کرد که صفحه‌ی جستجوی گوگل همانند تیتراژ ابتدای فیلم‌های جنگ‌ ستارگان به حرکت در می‌آید و نتایج جستجو را نمایش می‌دهد. اگر به مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان علاقه دارید، حتما با عبارت a long time ago in a galaxy far far away در ابتدای این فیلم‌ها روبه شده‌اید و با دیدن آن به دنیای عجیب و هیجان‌انگیزی که جرج لوکاس خلق کرده بود، وارد می‌شدید.

هر چه به تاریخ اکران جدیدترین فیلم جنگ‌ ستارگان که «نیرو برمی‌خیزد» (The Force Awakens) نام دارد نزدیک‌تر می‌شویم، خبرها و حاشیه‌های پیرامون این فیلم بیشتر می‌شوند. در حالی که این فیلم هنوز اکران نشده، شاهد رکورد شکنی‌های عجیبی بوده‌ایم و پوسترهای مختلفی هم از آن منتشر شده است.

حتی با شخصیت‌های این فیلم‌ها هم به کودکان برنامه‌ نویسی یاد می‌دهند. البته هیجان‌انگیزترین چیزی که می‌تواند نظر شما را به سمت خودش جلب کند، تولید ربات BB-8‌ بود. این ربات با تلفن‌های همراه کنترل می‌شود و کارهای مختلفی می‌توان با آن انجام داد.

توجه: این عبارت را حتما باید در مروگر گوگل کروم جستجو کنید.



شارژ سریع موبایل