سارا قاسمی يكشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰

سیستم عامل Firefox OS را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید.

بنیاد موزیلا امروز Firefox OS 2.5 Developer Preview را برای مشاهده و بررسی عمومی در اختیار کاربران اینترنت قرار داده است. شما اکنون می توانید سیستم عامل Firefox OS را به صورت یک اپ بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید.

بعد از نصب این اپلیکیشن خواهید دید که تمامی قسمت های گوشی شما به طور کامل تغییر می کنند و شما به طور کامل با سیستم عامل فایرفاکس روبرو می شوید، اکنون می توانید از تمامی امکانات تحت وب این اپلیکیشن یا به قولی سیستم عامل بهره ببرید.

تمامی اجزا ریز و درشت کوشی شما تغییر خواهند کرد، اپ های اختصاصی برای پیام رسانی، تماس، ایمیل و حتی فروشگاه برنامه. نوار اعلان های گوشی و حتی تنظیمات گوشی هم تغییر خواهند کرد.

 

از مهمترین نکات و ویژگی های Firefox OS 2.5 :

امکان استفاده آسان و نصب Add-ons مرورگر فایرفاکس بر روی این سیستم عامل که به صورت یک اپ قابل دسترسی خواهند بود.

مرور امن اینترنت، با ویژگی های جدید مرورگر فایرفاکس شما می توانید با امنیت خیلی بیشتری در دنیای وب به گشت و گذار بپردازید و مطمئن باشید مرورگر شما مسیر شما ردیابی نمی کند.

Pin the Web امکانی است که مرز بین یک اپ و صفحات وب را در این سیستم عامل کمتر می کند و می توانید هر صفحه ای از وب را به صورت یک اپ در صفحه اصلی گوشی هر وقت خواستید مرور کنید.

موزیلا با ارائه این اپلیکشین به شما این امکان را می دهد تا خیلی ساده این سیستم عامل تازه را تجربه کنید، با منوی های کاربری آن کار کنید و از بازخورد شما برای بهتر شدن این سیستم عامل بهره خواهد برد.



شارژ سریع موبایل