سارا قاسمی يكشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰

خبر مربوط به یک شرکت بریتانیاییست که ادعا کرده می‌تواند آیفون بعدی را به باتری ای تجهیز کند که بتواند حدود یک هفته انرژی آماده به کار بودن دستگاه را تأمین کند.

از آنجا رو به روز به تاریخ احتمالی معرفی نسل بعدی گوشی آیفون نزدیک‌تر می‌شویم، شاهد درز شایعات بیشتری پیرامون این محصول هستیم. در همین رابطه به تازگی گزارش شده که آیفون 6 اس به باتری‌ای با قابلیت آماده به کار نگاه داشتن دستگاه به مدت یک هفته تجهیز خواهد شد.

اپل پیشرفت این پروژه را به صورت دقیق تحت نظر گرفته است تا در صورت امکان آن را در باتری آیفون ۶ پلاس و بعد از آن توسعه دهد.

ساکنین کوپرتینو در سال ۲۰۱۱ پتنتی برای افزایش طول عمر باتری آیفون به ثبت رسانده بودند و در راستای توسعهٔ آن به نظر می‌رسد شرکت مذکور بریتانیایی انرژی‌های هوشمند موفق به کشف روشی جدید شده است تا بتوان از آن در واقعیت نیز استفاده کرد.

روش کار این باتری بدین صورت است که از طریق ترکیب سلول‌های اکسیژن و هیدروژن، الکتریسیته تولید می‌کند. سلول‌های سوختی نیز به صورت کارتریج در درون آیفون جایگذاری می‌شوند.

هرچند همکاری اپل با این شرکت می‌تواند به افزایش طول عمر باتری آیفون 6 اس منجر شود، با این حال تاکنون هیچ منبع موثقی به توافق رسیدن این دو را تأیید نکرده است.



شارژ سریع موبایل