ندا نیک روش چهارشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۰

نگرانی ها در مورد خم شدن هوشمند پرچم دار جدید سامسونگ یعنی Galaxy S6 زمانی شدت گرفت که ویدئویی از سوی شرکت SquareTrade که یک شرکت خدمات و پشتیبانی است، منتشر شد که در آن تعدادی گوشی های هوشمند از جمله Galaxy S6 سامسونگ تحت فشاری برابر با 110 پوند خم شده و خرد میشوند:

در ویدئوی فوق سه هوشمند یعنی iPhone 6 و HTC One M9 به همراه Galaxy S6 Edge هر کدام در ابتدا تحت فشاری برابر با 110 پوند یا 50 کیلوگرم قرار میگیرند. هوشمند اچ تی سی تحت این فشار دوام نمی آورد اما دو هوشمند دیگر تنها با فشاری برابر با 170 پوند برابر با 77 کیلوگرم خم و خرد میشوند.

سامسونگ اعتراض شدیدی به این ویدئو داشته است و با انتشار ویدئوی خود سعی کرده در دو مورد به نگرانی های ناشی از موضوع خم شدن Galaxy S6 پاسخ دهد.

این شرکت در ویدئویی که منتشر کرده عنوان نموده که یکسری شرایط مشخص تعیین میشود که از جمله آنها فشار وارد برابر با 110 پوند یا 50 کیلوگرم به گوشی هوشمند است. در حالی که این فشار بیش از فشار معمول است و اگر یک فرد با انگشتان دست سعی در خم کردن گوشی هوشمند کند فشار وارده برابر با 30 کیلوگرم خواهد بود.

سامسونگ اشاره کرده است که در آزمایش خود گوشی های هوشمند جدید خود را حتی تحت فشاری برابر با 32 کیلوگرم قرار داده است و هیچ کدام از آنها آسیب ندیده اند.

این شرکت همچنین در خصوص انتشار ویدئوی فوق به شرایطی که در آن گوشی های هوشمند مورد آزمایش قرار گرفته اند نیز اعتراض کرده است. این شرکت عنوان کرده که در شرایط عادی پشت و جلوی گوشی هوشمند تحت فشار یکسانی قرار میگیرند اما در این آزمایش شرکت SquareTrade تنها فشار وارده بر قاب جلو گوشی را نشان داده است که برای مشتریان گمراه کننده میباشد.

در نهایت سامسونگ با انتشار ویدئوی خود از آزمایش خمش پرچم داران جدیدش، ادعا کرده است که این گوشی ها تحت فشاری برابر با 80 پوند یا 36 کیلوگرم نیز هیچ گونه آسیبی نخواهند دید. در این ویدئو ابتدا نشان داده میشود که چگونه خم کردن و شکستن 5 مداد با دست مشکل است و تنها با فشار 80 پوند امکان پذیر است و بعد از آن این مورد در خصوص گوشی های هوشمند S6 و S6 Edge آزمایش میشود.



شارژ سریع موبایل