سمانه ربانی دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰

شرکت مایکروسافت گوشی مقرون به صرفه‌ای  را با برند نوکیا معرفی نمود که قیمت ۲۹ دلاری آن، این گوشی را به یکی ازارزان‌ترین گوشی‌ها تبدیل کرده است که قادر است آنلاین بودن را به کاربران خود هدیه کند!

محصول جدید مایکروسافت، نوکیا ۲۱۵ نام دارد و برخلاف گوشی‌های ارزان قیمت قبلی این شرکت‌، به برنامه‌های همچون فیس‌بوک، مسنجر، توییتر، جستجوگر بینگ، سرویس پیش‌بینی آب و هوای MSN و اپرا مینی مجهز است. امکاناتی و سرویس‌های اولیه‌ای که صاحبان گوشی‌های هوشمند هر روز با آن‌ها سر و کار دارند.

نوکیا ۲۱۵ تنها از شبکه مخابراتی ۲G پشتیبانی می‌کند و درصدد است بازارهای گوشی‌های ارزان‌قیمت را قبضه کند. از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی می‌توان به صفحه‌نمایش ۲.۴ اینچی QVGA با رزولوشن ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسل، دوربین ۰.۳ مگاپیکسلی، چراغ قوه و رادیو FM اشاره کرد. همچنین این گوشی قادر است از طریق اتصال بلوتوث با لوزام جانبی مانند اسپیکر ارتباط برقرار کند.

همچنین به گفته مایکروسافت این گوشی می‌تواند با یک بار شارژ شدن ۲۹ روز به صورت آماده باش دوام بیاورد. این گوشی اواخر سه‌ماه‌ی نخست سال ۲۰۱۵ ابتدا در خاورمیانه و سپس به تدریج در دیگر نقاط جهان عرضه خواهد شد.



شارژ سریع موبایل