سمانه ربانی سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۵

به گزارش جوان ایرانی به نقل از فارس به نقل از وی تری، دکتر حمدون توره دبیر کل اتحادیه بین المللی مخابرات در اظهار نظری در این مورد گفته که زمان آن فرارسیده تا ترافیک وب به برقراری ارتباطات مشروع اختصاص یابد.

وی افزوده است: مقابله با گسترش دامنه ارسال هرزنامه ها و حفاظت از داده های کاربران یک دغدغه جدی در میان کاربران گوشی های هوشمند و خدمات اینترنت است. ما نیازمند یافتن راه حلی جهانی برای مقابله با این مشکل هستیم که هزینه های سنگینی را نیز تحمیل نموده است.

حال این اتحادیه با همکاری جامعه اینترنت به دنبال یافتن راه‌هایی به منظور مقابله با هرزنامه‌ها و جلوگیری از وارد آمدن خسارات مادی و معنوی به کشورهای جهان و به خصوص کشورهای در حال توسعه است. بدین منظور برای افزایش درک عمومی در مورد این مشکل و ابداع ابزار و روش های جدید تلاش خواهد شد.

از جمله مشکلاتی که از این طریق کاهش می‌یابند می توان به جلوگیری از اتلاف پهنای باند، منابع ذخیره سازی اطلاعات، زیرساخت‌های شبکه‌ای و همین طور مقابله با تهدیدات امنیتی اشاره کرد. از این طریق برنامه های آموزشی برای افزایش آگاهیهای عمومی در مورد هرزنامه ها نیز به اجرا درخواهد آمد.



شارژ سریع موبایل