فردین روجایی چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۰

اگر شما به گروه کسانی که از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنند ملحق شده‌اید، برای این است که تمام گزینه‌های آن قابل‌ تغییر و قابل سفارشی‌سازی است. اگر شما می‌خواهید که آهنگ زنگ سفارشی به همراه ال ای دی سفارشی داشته باشید، آن را به شما آموزش خواهیم داد.

ال ای دی یک چراغ خیلی کوچک است که معمولاً در بالای تلفن شما قرار دارد و هنگامی‌که یک اطلاعیه‌ی جدید مانند: یک تماس ورودی، پیامک و یا یک هشدار جدید و غیره اتفاق می‌افتد این چراغ روشن می‌شود. به‌صورت عادی شما اجازه ندارید که رنگ این چراغ را تغییر دهید اما اپلیکیشن های اختصاصی برای این کار وجود دارد که فقط برای تغییر رنگ ال ای دی ایجادشده‌اند و به‌ راحتی می‌تواند رنگ ال ای دی تلفن شما را تغییر دهد.

 

چگونه رنگ LED را در دستگاه اندرویدی خود تغییر دهیم؟

 

چرا سفارشی کردن چراغ ال ای دی؟

درواقع، سفارشی کردن ال ای دی، ممکن است که موضوع مهم یا ضروری نباشد و فقط صرفاً برای زیباسازی تلفن همراه شما باشد. این به آن معنا نیست که این کار ارزش انجام دادن را ندارد. تغییر چراغ ال ای دی باعث می‌شود، زمانی که شما در یک جمعیت شلوغ قرارگرفته‌اید، تلفن همراه شما منحصربه‌فرد به نظر برسد.

 

چه گونه اطلاعیه‌ها را مدیریت کنیم

تغییر دادن چراغ ال ای دی تنها برای متفاوت کردن تلفن شما از دیگر تلفن‌های همراه نیست، بلکه کمک می‌کند که شما اطلاعیه‌های مهم را در زمانی که تلفن همراه شما در حالت سکوت است، دریافت کنید. این کار به شما اجازه می‌دهد زمانی که در حال بررسی تلفن همراه خود هستید، متوجه شوید که کدام اطلاعیه ایی در حال اجراشدن است. یک مثال خوب، تنظیم کردن رنگ مشخص برای اپلیکیشن هایی است که اطلاعیه‌یreal time  ندارند، مانند تنظیم کردن اطلاعیه برای تویتر، بارنگ آبی، بنابراین احتیاجی نیست هر دفعه که شما از تویتر یک پیغام جدید دارید، آن را بررسی کنید زیرا میدانید که رنگ آبی برای تویتر است.

 

چه گونه در اندروید رنگ ال ای دی را برای اطلاعیه‌ها تغییر دهیم

برای تغییر چراغ ال ای دی در اندروید، شما باید اپلیکیشنی به نام Light Manager را از پلی استور دانلود کنید.

 

چگونه رنگ LED را در دستگاه اندرویدی خود تغییر دهیم؟

 

با یک‌بار دانلود، شما اجازه‌ی دسترسی به اطلاعیه‌ها را به این اپلیکیشن می‌دهید. پس از انجام این مرحله، به بخش setting مراجعه کنید و در قسمت پایین notifications settings، جعبه‌ی مربوطه به بخش اختصاصی کردن notifications access، را بررسی کنید.

حالا اپلیکیشن را بازکنید و آماده‌ باشید که از تمامی گزینه‌های آن لذت ببرید. با استفاده از Light Manager، شما آزادی کامل دارید که، گروهی از اطلاعیه‌ها را مدیریت کنید مانند: تماس‌های ازدست‌رفته، ایمیل، یادآوری تقویم، فیس‌بوک، تویتر، تمام شدن باطری و غیره. کافی ست که چیزهای مهم را فقط یک‌بار تنظیم کنید.

 

چگونه رنگ LED را در دستگاه اندرویدی خود تغییر دهیم؟

 

همان‌گونه که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، تمامی گزینه‌ها به ترتیب مرتب‌شده‌اند و از این بخش به‌راحتی می‌توانید الگوی چشمک‌زن رنگ ال ای دی خود را تغییر دهید. بهترین چیز در مورد این اپلیکیشن آن است که شما گروهی از گزینه‌ها را برای راحتی استفاده از تلفن همراه را دز دسترس دارید.

تنها شکایت من از این اپلیکیشن آن است که این اپلیکیشن در هر قسمت خود تبلیغات دارد. برای خلاص شدن از شر آن، باید جیب خود را بازکنید و آن را به نسخه کامل ارتقا دهید که ورژن کامل آن حدود1.49 دلار است.



شارژ سریع موبایل