امین شجاعی چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰

شرکت LeTV توانسته طی تنها سه ماه پس از عرضه پرچمدارش، یک میلیون دستگاه از آنها را به فروش برساند.

شرکت LeTV توانست با شکست رقبای بزرگی چون میزو، وان‌پلاس و شیائومی صاحب عنوان پرسرعت‌ترین فروشنده جدید گوشی‌های هوشمند بازار را از آن خود کند

این شرکت امروز اعلام کرد که توانسته در مجموع یک میلیون دستگاه از گوشی‌های LeMax و Le 1/1 Pro خود را تنها سه ماه پس از معرفی آن‌ها به فروش برساند.

برای مقایسه، شیائومی توانست پس از یک سال به فروش 400 هزار عددی برسد و میزو نیز 600 هزار دستگاه از گوشی اولش را طی سال 2009 به فروش رساند. وان‌پلاس نیز اخیرا اعلام کرد که یک میلیون گوشی وان فروخته است.

LeTV از مشهورترین پلتفرم‌های سرگرمی کشور چین است. این محبوبیت در کنار فروش فلش که این روزها در چین رواج دارد، توانست فروشی میلیونی را برای آن رقم بزند. در فروش فلش، دستگاهی که بازار انتظار زیادی برای آن دارد در تعداد زیاد و مدت‌کم به فروش می‌رسد.

این فروش بار تبلیغاتی زیادی برای شرکت‌ها به همراه دارد. علاوه بر این، این شرکت از نفوذ بالایی در بازارهای خرده فروشی غیرآنلاین چین برخوردار است.

جالب است که LeTV تنها در ماه نخست عرضه پرچمدارش 500 هزار عدد از آن‌ را به فروش رساند. این اتفاقی بزرگ برای بازار موبایل است و نشان می‌دهد حتی در شرایطی که بازار چین به مرحله اشباع نزدیک شده، همچنان بازیگران جدید و قدرتمندی از راه می‌رسند.



شارژ سریع موبایل