ندا نیک روش چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۰

شرکت‌های فناوری بزرگی مثل گوگل شوخی‌هایی را شروع می‌کنند و گاهی هم دروغ ۱۳ می‌گویند! این‌بار وقت آن رسیده تا کاراکتر محبوب Pac-Man به نقشه‌های گوگل بیاید!

جالب اینجاست که در این سرویس خیابان‌های واقعی به هزارتوی PacMan تبدیل شده و هرچه کوچه پس کوچه‌ها بیشتر باشد کار دشوارتر خواهد بود! این بازی در واقع در داخل هر مرورگری انجام خواهد شد و کافیست تا به آدرس Maps.Google.com مراجعه کرده، هر جای دلخواه از کره زمین با خیابان‌ها و کوچه‌ها را باز کرده و سپس بر روی دکمه pac-man در قسمت پایین و سمت چپ صفحه کلیک کنید.

شهرهایی مانند نیویورک برای این کار ایده‌آل هستند اما اگر شهر نامناسبی را انتخاب کنید گوگل می‌گوید این نقشه مناسب نیست و اگر دکمه I’m Feeling Lucky را فشار دهید شما را به صورت خودکار به نقشه‌ای مناسب هدایت خواهد کرد. جاده‌ها تبدیل به هزارتو شده و Pac-Man محبوب با ۴ روح رنگارنگ ظاهر خواهند شد.

 

 شوخی ۱۳ گوگل: PacMan به نقشه‌های گوگل می‌آید!


درست مانند بازی قدیمی و کلاسیک دهه ۱۹۸۰ میلادی هدف این است که نقطه‌های بیشتری را بخورید تا قبل از این‌که روحی به شما برسد. هر چه بیشتر دوام بیاورید و نقطه‌های بیشتری نوش جان کنید امتیاز بیشتری خواهید گرفت. کنترل بازی هم توسط دکمه‌های جهت‌نمای روی کیبورد انجام خواهد شد.

گفتنی است Pac-Man هنوز بر روی نسخه موبایلی اندروید یا iOS سرویس Google Maps در دسترس نیست اما بعید نیست که گوگل به زودی و در آپدیتی این شوخی را به دستگاه‌های موبایلی نیز بیاورد.



شارژ سریع موبایل