میترا جلالی شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۵:۰۰

شاید در مورد اپلیکیشن های شادی‌بخش چیزهایی شنیده یا دیده باشید اما چندان تمایلی برای استفاده از آنها نداشته باشید. دلیل آن هم این است که این اپلیکیشن ها بیشتر از اینکه موجب عوض شدن حال و هوای آدم بشوند، شبیه کاری هستند که مجبور به انجام آن هستید. وقتی کاربر حوصله ندارد، مسلما انجام تمرینات این اپلیکیشن ها هم می تواند نتیجه عکس داشته باشد.

اما اپلیکیشن های دیگری هم هستند که بتوانند در این زمینه به کاربر کمک کنند. از جمله باید به موارد زیر اشاره کرد که موجب کاهش استرس می شوند.

1.    آیا به دنبال محیطی ساکت در مکان های شلوغ و پرسرو صدا هستید؟ Stereopublic که «سرویس سلامت صوتی برای ساخت محیط» تعریف می شود، اپلیکیشن مفیدی است که اطلاعات کامل و دقیق در مورد مکان های دنج و ساکت شهرهای مختلف دنیا را در اختیار کاربر قرار می دهد. با این اپلیکیشن می توانید موقعیت Zen نزدیک به خود را پیدا کنید.

 

اپلیکیشن‌ های شادی بخش و ضد‌ استرس

 

2.    آیا دوست دارید حالت روحی شما از نظر شنیداری تغییر کند و حس آرامش را تجربه کنید. اپلیکیشن Noisli انواع صداهای پس‌زمینه که آرامش‌بخش هستند را در خود دارد. می توانید به سلیقه و با توجه به حالت روحی خود از میان صداهای جنگل یا مثلا کافه یکی را انتخاب کنید.
 

اپلیکیشن‌ های شادی بخش و ضد‌ استرس


3.    اپلیکیشن Calm.com، تغییر عادت ها بر اساس زمان را به کاربر ارائه می دهد. چگونه؟ به شما پیشنهاد می کند به ابرها نگاه کنید و موسیقی یا صداهای موردعلاقه خود را گوش کنید.
 

اپلیکیشن‌ های شادی بخش و ضد‌ استرس


4.    Focus@will به صورت رندوم و متنوع انواع مختلف موسیقی که با ابزارهای مختلف نواخته می شوند را برای شما پخش می کند. این باعث جلب توجه بیشتر کاربر می شود.
 

اپلیکیشن‌ های شادی بخش و ضد‌ استرس


5.    AmbiScience Relax نیز شامل انواع موسیقی های فراگیر طبیعت و صداهای طبیعی است. در ضمن، قطعه هایی با عنوان سرگرمی یا شوک مغزی نیز دارد که همچون سقلمه ای به مغز می مانند تا مغز در بهترین وضعیت خود قرار بگیرد.

 

اپلیکیشن‌ های شادی بخش و ضد‌ استرس


6.    Headspace به کاربر یاد می دهد تا 10 دقیقه در روز را مدیتیشن کند.

 

اپلیکیشن‌ های شادی بخش و ضد‌ استرس


7.    Buddhify نیز اپلیکیشن دیگری در زمینه مدیتیشن است که به کاربر امکان مراقبه در حالی که آنلاین است را می دهد.

 

اپلیکیشن‌ های شادی بخش و ضد‌ استرس



شارژ سریع موبایل