سمیه قاسمی سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰

کارهایی وجود دارد که زوج ها قبل از ازدواج باید بتواند آنها را انجام دهند. در این مطلب 20 کاری که شما نیاز دارید به تنهایی یا به همراه همسر آینده تان، انجام دهید تا زندگی آرام و شادی داشته باشید و تنش ها را از رندگیتان دور کنید را به شما در بخش دوم تقدیم می کنیم.

 

11. سپرده پس انداز داشته باشید

تامین مالی زندگیتان، کافی نیست. شما باید یک حساب پس انداز برای خودتان باز کنید. عادت کنید 10 درصد از حقوق خود را، در این حساب ذخیره نمایید. این پول در نهایت مال شماست و می تواند در یکی از هزینه های زندگیتان آن را مصرف نمایید.

 

12. همیشه حقیقت را بگویید

اگر شما رازی دارید که می تواند آینده تان را تحت تاثیر قرار دهد و شما آنرا از همسر آینده تان مخفی نگه می دارید، قبل از ازدواج باید آن را بگویید و همسرتان حق دارد از آن مطلع شود. عدم اطلاع همسرتان از این رازها، آسیب بزرگی بعد ازدواج می تواند به زندگی مشترکتان وارد کند و بی اعتمادی را وارد زندگیتان نماید.

 

13. با بهترین دوستتان به تعطیلات بروید

پس از ازدواج تمام تعطیلات شما، با همسرتان خواهد بود، بنابراین، زمان را برای خودتان و برای آخرین تعطیلات مجردی با بهترین دوستتان غنیمت بدانید.

 

14. آرامش

اگر شما شخص مناسبی را برای ازدواج پیدا کرده اید و او نیز در این مورد با شما هم عقیده است، دیگر خیالتان راحت شده و می توانید کمی استراحت کنید و آرامش داشته باشید، زیرا یکی از مهمترین مراحل زندگی را با موفقیت سپری کرده اید.

 

15. در مورد جشن عروسی صحبت کنید

شما باید در مورد بسیاری از تصمیم گیری های مهم عروسی، با همسرتان صحبت کنید. با دقت برنامه ریزی عروسی خود را انجام دهید و از بودجه خود فراتر نروید.

 

16. معرفی خانواده ها

شما خانواده نامزدتان را دوست دارید او نیز خانواده شما را. در حال حاضر آزمون سخت تری در راه است! آشنایی خانواده ها با هم. برای اینکه ازدواج شاد و موفقی داشته باشید، توافق خانواده ها نیز به اندازه تفاهم شما مهم هستند.

 

17. بحث در مورد آینده

هر دوی شما احتمالا برای آینده برنامه ریزی هایی دارید. آیا برنامه کاری همسرتان با برنامه شما هماهنگی دارد؟ مطمئن شوید تصمیماتی که در ارتباط با زندگی شخصی و کاریتان می گیرید با تصمیمات همسر آینده تان هماهنگی دارد.

 

18. به نصیحت های دوستانتان گوش دهید

اگر دوستانی دارید که به صحت فکر و تصمیمات آنها در زندگی اطمینان دارید و او به شما در مورد به نتیجه نرسیدن ارتباط عاطفی و ازدواجتان با شخصی که انتخاب کرده اید تذکرات جدی داده است، نباید بیخیال شوید و دلسوزی او را به حساب حسودی اش بگذارید. اگر در چنین موقعیتی هستید حتما برای بررسی رابطه تان وقت بیشتری بگذارید و فعلا به ازدواج فکر نکنید تا مطمئن تر شوید.

 

19. غذا پختن را یاد بگیرید

دیگر وقت آن رسیده که آشپزی را یاد بگیرید. اینکه بخواهید هر روز از بیرون غذا بخرید فکر خوبی نخواهد بود و هزینه زیادی را به شما تحمیل خواهد کرد.

 

20. از تغییر دادن او منصرف شوید

حالا وقت آن رسیده است که او را قبول با تمام معایب اش بپذیرید. با ازدواج کردن او تبدیل به مردی کامل و بی نقص نمی شود. اگر شما نمی توانید معایب او را قبول کنید هم اکنون زمان مناسبی برای ترک این رابطه است.

ازدواج کار دشواری نیست. البته تا عادت کنید ممکن است مشکلاتی داشته باشید و نیاز به گذر زمان خواهید داشت. اما اگر قبل از ازدواج، تمام موارد بالا را انجام داده باشید، شاید برای شما کار بسیار راحتی باشد.



شارژ سریع موبایل