سارا قاسمی چهارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

وقتی پای متاثر کردن خانم ها به میان بیاید، برخی شغل ها سر تر از بقیه می شود. با وجود اینکه جذابیت کلیشه های "دکتر" و "پلیس" همچنان پابرجا است، خانم هایی را می بینیم که عاشق مردهایی در کسوت "وکیل"، "معمار" و یا "استاد دانشگاه" می شوند. 

جذابیت برخی از این شغل ها به پول ساز بودن و برخی دیگر به پرستیژ و منزلت اجتماعی و یا مسئولیت بالای آن باز می گردد. اما صرفنظر از این دلایل و انگیزه ها، 8 شغل را (به ترتیب اولویت) معرفی می کنیم که زن ها برای همسر آینده خود بسیار می پسندند.


1. معمار

در آمد سالیانه(در آمریکا): 73,090 دلار

 

با این شغل ها دل هر زنی را می برید!


زن ها اگر فقط یک انتظار از همسر خود داشته باشند، متعهد و پایدار بودن است، و چه استقامتی محکم تر سیمان و سنگ؟ پس به پیش بروید و چیزی طراحی کنید که پایا و ماندگار شود و دختر مورد علاقه تان را تحت تاثیر قرار دهد.

 

2. وکیل

درآمد سالیانه(در آمریکا): 113,530  دلار

 

با این شغل ها دل هر زنی را می برید!


هیچ زنی بدش نمیاید در کنار مردی زندگی کند که اطلاعات عمیقی در زمینه حقوق داشته باشد. چه برسد به اینکه یک وکیل با فرهیخته، با ابهت و با نفوذ باشد.

 

3. پزشک

درآمد سالیانه(در آمریکا): 187,200 دلار

 

با این شغل ها دل هر زنی را می برید!

 

پزشک ها عموما افرادی دلسوز، باهوش، و با تبحر هستند، و دلفریبی کسی که امید بسیاری دل ها است، غیر قابل انکار است! نکته دیگر اینکه، درآمد این شغل بدک نیست!!

 

4. بازاریاب

درآمد سالیانه (در آمریکا): 67,780  دلار
 

با این شغل ها دل هر زنی را می برید!

 

خوب ارائه کردن برترین هنر است. هیچ زنی مرد بی دست و پا نمی خواهد! پس یک قابلیت ذاتی به پیشبرد اهداف شم شما کمک می کند. خوب ظاهر شوید و فریبنده رفتار کنید. آنوقت است که به همان چیزی تبدیل می شوید که او می خواهد!


5. استاد دانشگاه

درآمد سالیانه (در آمریکا): 55,050  دلار

 

با این شغل ها دل هر زنی را می برید!

 

کدام دختر را دیده اید که حداقل یک یا دو بار عاشق استادهایش نشده باشد؟ قدرت در دانش است و قدرت همیشه جذاب است، والسلام! پس عینک تان را به چشم بگذارید، کمی بیشتر کتاب بخوانید و اطلاعاتتان را به چشم او بیاورید و ببینید که چگونه او را مجذوب خود می کنید.


6. مهندس

درآمد سالیانه: 79,340  دلار
 

با این شغل ها دل هر زنی را می برید!

 

مهندس ها به همه فن حریف و حلال مشکلات بودن شهرت دارند! عموما استعداد ویژه ای برای حل کردن مسائل پیچیده را دارند. اکثر مردها دلخورند از این که چرا زن ها را نمی فهمند، اما بعید می دانیم تعداد زیادی از آن ها مهندس باشند!


7. فیزیوتراپیست

در آمد سالیانه (در آمریکا): 79,860  دلار

 

با این شغل ها دل هر زنی را می برید!

 

بعید است دختری را پیدا کنید که دلش نخواهد همسری با دستان قوی داشته باشد. چه برسد به دستانی که شفابخش و مهربان باشد.

8. پلیس

درآمد سالیانه (در آمریکا): 56,980 دلار
 

با این شغل ها دل هر زنی را می برید!

 

بیایید واقع بین باشیم! گاهی زن ها فقط می خواهند همسرشان مسئولیت بخصوصی به عهده داشته باشد. کمی جذبه هر زنی را تحت تاثیر قرار می دهد. با دل قرص به سمت دختر دلخواهتان بروید، بعید می دانیم که با این موقعیت و لباس به سادگی نه بشنوید!

 



شارژ سریع موبایل