سهیل محمودی پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰

تیپی دختر یک زوج عکاس فرانسوی است که از زمان کودکی با والدینش در نامیبیا و در کنار حیوانات وحشی زندگی می کرده است.

 داستان از آنجا شروع شد که والدین او به عنوان عکاس حیات وحش در نامیبیا حضور داشتند که در طول اقامت آنها در نامیبیا در سال 1990 تیپی متولد شد. او از بچگی در جنگل و صحرا قدم می زد و بدون هیچ ترسی همبازی هایش حیوانات حیات وحش بودند.

 

تارزان آفریقا

 

 او با یک فیل 5 تنی 28 ساله به نام "ابو"، با پلنگ، کروکودیل، توله شیرها، آفتاب پرست، زرافه ها و ... همزیستی می کرد. وی همچنین با بومیان و بوشمن های کالاهاری زندگی کرده و حتی زبان آنان را یاد گرفته بود. او آموخته بود که چگونه با زبان حیوانات با آنها حرف بزند و از ریشه درختان و میوه های جنگلی تغذیه کند.

 

تارزان آفریقا

 

او پس از مدتی به همراه والدین خویش به ماداگاسکار و بعدها به پاریس رفت و کتابی تحت عنوان Tippi of Africa در مورد وی منتشر و به زبان های متعددی ترجمه شد. وقتی او برای اولین بار به فرانسه نقل مکان کرد در یک مدرسه دولتی مشغول به تحصیل شد ولی چون از بعضی جهات رفتاری وجه مشترکی با بچه های دیگر نداشت نتوانست تحصیلاتش را در مدرسه ادامه دهد و پدر و مادرش تصمیم گرفتند ادامه تحصیلش را در خانه انجام دهند. این دختر فرانسوی، Tippi Degré، در حال حاضر 20 سال دارد و تابحال در تعدادی از فیلم های مستند در کانال دیسکاوری ظاهر شده است.

 

تارزان آفریقا

تارزان آفریقا

تارزان آفریقا

تارزان آفریقا

تارزان آفریقا



شارژ سریع موبایل