سارا قاسمی سه شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰

درختان حتی در باغچه های کوچک نیز درحال رشد هستند. آنها را در وضعیت نقطه کانونی قرار دهید تا دید مناسبی نسبت به آنها داشته باشید. درختان توت را برای جلب توجه پرندگان و ایجاد نشیمنگاه و مکان های تودرتو انتخاب نمایید. یا برای برداشت محصول فراوان، رشد سیب، گلابی و یا درختان گیلاس می توانید انتخاب نمایید.

اگر شما در خصوص موقعیت درخت خود مطمئن نیستید، می توانید آن را در یک گلدان کوچک بکارید و در مکان های مختلف جابجا نمایید. در این مطلب فهرست انتخابی ما که شامل شش درخت برای باغ های کوچک است را مطالعه نمایید.

 

معرفی شش درخت برای باغچه های كوچك شما

 

1. درخت Acer palmatum Dissectum

رشد آهسته درخت Acer palmatum Dissectum باعث پدیدار شدن برگ های بنفش و سبز رنگ در درخت می گردد و باعث می شود درخت به سرعت پربرگ شود. شاخ و برگ توری شکل این درخت، رنگ پاییزی جذابی را به نمایش می گذارد. این درخت برای رشد نیاز به یک محیط ایمن دارد که به دور از تابش مستقیم نور خورشید باشد و آب کافی دریافت نماید.

 

معرفی شش درخت برای باغچه های كوچك شما

 

2. درختچه هایی با اشکال زیبا

وقتی به درختچه یا گیاه خود شکل می دهید ممکن است گیاه یک درخت معمولی به نظر نرسد. می توانید گیاهان و درختچه های خود را به شکل جعبه شکل دهید. یک آبنبات چوبی مارپیچی یا هرمی را انتخاب نمایید و درخت خود را به آن شکل در آورید. شما برای اینکار نیازی به آموزش های تخصصی ندارید و می توانید با ذخیره پول یک درختچه بسیار شکیل تهیه نمایید.

 

معرفی شش درخت برای باغچه های كوچك شما

 

3. درخت سیب صحرایی

درخت سیب صحرایی مدور است و مقدار زیادی مواد غذایی برای حیات وحش دارد و دارای میوه های رنگارنگ و شکوفه های بهاری زیبا است. سعی کنید تا درخت سیب را همانطور که می خواهید آرایش نمایید تا در فضایی که درخت به خود اختصاص داده است، صرفه جویی نمایید.

 

معرفی شش درخت برای باغچه های كوچك شما

 

4. درخت Stewartia pseudocamellia

درخت Stewartia pseudocamellia بعنوان درخت کاملیای برگریز شناخته می شود. در ابتدای تابستان، گل های سفید این درخت با گرده افشانی ده ها حشره را جذب خود می کنند و در پاییز نیز طی یک نمایش بسیار زیبا، برگ های آن قرمز رنگ می شوند. یک درخت کاملاً شکیل، که می توانید در مکان از دست رفته باغچه تان این درخت را بکارید.

 

معرفی شش درخت برای باغچه های كوچك شما

 

5. درخت Pyrus salicifolia Pendula

این درخت زیبا، لاغر اندام است. شاخ و برگ نقره ای و شاخه های باریک دارد. این درخت می تواند انواع گوناگون خاک را تحمل کند، تا زمانی که گلدان آن را داخل یک مکان آفتابی قرار دهید. شکوفه های معطر این درخت در فصل بهار، همانند خامه به نظر می رسند.

 

معرفی شش درخت برای باغچه های كوچك شما

 

6. درختان سیب پایه دار

برای اینکه از فضای باغچه تان، بهترین استفاده را بکنید، یک درخت پایه دار برای اعضای خانواده بکارید که در آن انواع مختلف سیب قابلیت رشد داشته باشند.



شارژ سریع موبایل