مهناز حسنی سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۰
انواع گل های گلدانی می توانند بالکن یا حیاط جلویی را بپوشانند. شما می توانید هر موقع که خواستید جای آنها را عوض کنید و هیچ صدمه ای هم به ریشه حساس آنها وارد نشود. همچنین گلدان ها به حفظ شرایط رشد کمک می کنند مثل سطح رطوبت، PH و نوع خاک. مطمئن شوید که گلدانی که انتخاب میکنید یک راه خوب برای تخلیه آب اضافی برای جلوگیری از پوسیدگی ریشه داشته باشد.
 

معرفی چند گل گلدانی زیبا

 

لاله کوهی (گل زنگوله، گل استکان)

 

 معرفی چند گل گلدانی زیبا برای طراوت بخشیدن به خانه شما

 

لاله کوهی یک گیاه چند ساله است که اسم خود را از شکل زنگ مانند خود گرفته و گل های نزدیک تابستان است. ساقه های گیاه حدود دوازده گل بنفش آبی را تولید میکنند و حدود ۷۵ سانت بلند می شوند. این گل ها از انواع گل های گلدانی هستند که به راحتی در گلدان رشد می کنند و نزدیک تیر شکوفه می دهند. لاله های کوهی تا زمان اولین شبنم شکوفه میدهند. مطمئن شوید که این گیاه از آفتاب غنی باشد و به خوبی زه کشی شده باشد.
 

گل پروانه

 

 معرفی چند گل گلدانی زیبا برای طراوت بخشیدن به خانه شما

 

گل پروانه همچنین به عنوان استبرق پروانه شناخته می شود. این گیاه بومی ایالات متحده است ولی در جاهای دیگری هم رشد می کند. این گیاه به خوبی در گلدان ها رشد کرده و گل های نارنجی روشن در اواسط تابستان تولید می کند. شکوفه ها در بالای گیاه رشد کرده و گیاه ۶۰ تا ۹۰ سانت بلند میشود. گل ها پروانه ها را جذب کرده و آنها از آن تغذیه می کنند. بیشتر قسمت های این گیاه سمی است بنابراین مطمئن شوید که آن را دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی قرار دهید. این گیاه آفتاب جزئی و ماسه را ترجیح می دهد اما زهکشی خوبی نیاز دارد.
 
 
کالادیوم
 
 
 معرفی چند گل گلدانی زیبا برای طراوت بخشیدن به خانه شما
 
برگ های خوش رنگ کالادیوم ها آنها را یکی از بهترین انواع گل های گلدانی کرده است. همه آنها برگ های سبز با نقشه های متنوع رنگی روی هر برگ دارند. این گیاهان بیشتر رطوبت خود را به دلیل برگ های بزرگ خود از دست می دهند بنابراین به مقدار زیاد آب احتیاج دارند. این گیاهان زمانی که خاکشان مرطوب باشد بهتر رشد می کنند اما نه در حدی که پر از آب باشند. کالادیوم ها سایه را ترجیح می دهند و قرار دادن کود در کنار ریشه گیاه کمک می کند که رطوبت در آن حفظ شود.
 
 
گل حنا
 
 معرفی چند گل گلدانی زیبا برای طراوت بخشیدن به خانه شما
 
این گل ها برای گلدان، جعبه های پنجره ای و سبدهای آویزان عالی هستند. این گیاهان گل های کوچک در رنگ های صورتی، سفید، قرمز، نارنجی و بنفش تولید می کنند. انواع مختلفی از گل های حنا وجود دارند و این گیاهان حداکثر ۲۷ تا ۷۵ سانت عرض و ارتفاع دارند. این گل ها نور را ترجیح میدهند اما نه نور مستقیم خورشید را. خاکشان باید بخوبی زهکشی شود و رطوبت در آن باقی بماند.

 



شارژ سریع موبایل