ندا نیک روش چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰

پارک مرکزی نیویورک

پیاده روی در راه های سایه دار پارک، بازدید مزرعه توت فرنگی و ساکنان نامتعارف آن، و دراز کشیدن روی چمن های عالی آن نه به عنوان یک توریست یا تاجر بلکه مانند یک بومی نیویورک.

 

بهترین پارک های شهری جهان

 

پارک لوکزامبورک فرانسه

باغ و تراس های آن مورد علاقه پاریسی ها اعم از پیر وجوان،است. این محل، مکان مناسبی برای قدم زدن با مردم محلی در میان درختان شاه بلوط است.

 

بهترین پارک های شهری جهان

 

پارک سینت جیمز لندن

کوچکتر از سه کاخ سلطنتی- وست مینستر، قصر سنت جیمز و کاخ باکینگهام،پارک سنت جیمز- محدوده کوچکی دارد اما کاملا شکل گرفته و جالب طراحی شده است.

 

پارک گوئل بارسلونای اسپانیا

فقط جایی برای احیای حسی، بازدید از پاولو دی کانسرجیا مکان اصلی که محل نمایش هویت تاریخی پارک است و روش ساخت و ساز گائودی را بیان می کند.

 

بهترین پارک های شهری جهان

 

پارک بوکیت تیماه سنگاپور

مردم برای فرار از گرمای شهر به جنگل های خوش آب و هوای این پارک و میمون های قدیمی macaca و پرنده های استوایی پناه می آورند.

 

بهترین پارک های شهری جهان

 

ولسپارک برلین، آلمان

این پارک متعلق به سال 1840 ، می باشد و همچنین مکان مناسبی برای استراحت و دراز کشیدن در این پارک که پر از آثار تاریخی اجتماعی می باشد و شاید حتی مناسب برای عکس گرفتن در فصل تابستان باشد.

 

بهترین پارک های شهری جهان

 

پارک بیهای پکن، چین

چیزی در حدود 30 هکتار دریاچه و مکان مناسبی برای مشاهده رفت و آمد ساکنان این شهر که در تکاپوی انجام فعالیت های روز مره خود هستند باشید.

 

بهترین پارک های شهری جهان

 



شارژ سریع موبایل