سارا قاسمی سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۰

سفر به ساحل آرامش بخش و لذت بخش است. نسیم های ساحل، وسایلی برای مقابله با اشعه های مضر نور آفتاب در ساحل و شن و ماسه ساحل از جمله چیزهایی است که ما را به یاد شنا می اندازد.

آیا می توانید یک روز تفریحی را بدون نگرانی در ساحل تصور کنید؟ کسانی که مشکلاتی را همواره در ساحل تجربه می کنند، این مطلب را به دقت بخوانند تا با تجهیزات لازم برای شنا آشنا شوند.

 

6 وسیله ای كه در ساحل نیاز دارید و از آن بی خبرید!

 

1. ابزارهایی برای نگهداری وسایل الکترونیکی در ساحل

کاملاً واضح است که وسایل الکترونیکی و آب از جمله مواردی هستند که با هم تناقض دارند و قابل ترکیب نیستند. در ساحل و هنگام شنا باید دستگاه های الکترونیکی خود را از پاشیده شدن آب، ذرات شن و ماسه و تابش نور آفتاب با یک پوشش پارچه ای، محافظت نمایید. یک پارچه رنگی مناسب به دلخواه انتخاب نمایید، آن را برش داده و به صورت یک جیب دوخت بزنید تا بتوانید وسایل الکترونیکی خود را در ساحل داخل آن قرار دهید.

 

6 وسیله ای كه در ساحل نیاز دارید و از آن بی خبرید!

 

2. پتوی ساحل خوب

نسیم خنک ساحل بسیار لذت بخش است و طراوت خاصی به روح آدمی می بخشد، اما اگر در حین وزش نسیم گوشه پتوی شما در ساحل به صورتتان برخورد کند، دیگر همه چیز خراب می شود و آرامشی که شما در ساحل داشتید از شما گرفته می شود. ما تکنیکی را به شما آموزش می دهیم که از این اتفاق ناخوشایند جلوگیری کنید.

چهار جیب به هر گوشه از پتوی ساحلی خود بدوزید و لوازم و تجهیزات مورد نیاز در ساحل را داخل آن جیب ها قرار دهید. با این روش هم مکانی برای قرار دادن وسایل خود تهیه کرده اید و هم از حرکت پتو در هنگام وزش باد و نسیم در ساحل جلوگیری کرده اید. با قرار دادن وسایل درون جیب های دوخته شده، گوشه های پتو سنگین تر شده و پتو حرکت نخواهد کرد.

 

6 وسیله ای كه در ساحل نیاز دارید و از آن بی خبرید!

 

3. مراقبت از کتاب ها در ساحل و جلوگیری از خیس شدن آنها

یکی از کارهای لذت بخش در ساحل این است که کتاب های مورد علاقه را با خود به ساحل ببرید و آنها را مطالعه نمایید. اما بدون شک هنگام مطالعه کتاب ها با لمس دستانتان، آنها خیس خواهند شد و این اتفاق جالبی نیست.

البته در اینجا هدف ما مقابله با کتاب هایی که بطور کامل خیس می شوند نیست؛ بلکه راه حل ارائه می شود تا هنگام مطالعه کتاب با دست های مرطوب، کتاب شما خراب نشود. برای اینکار بهتر است از پارچه روغنی یا پارچه وینیل برای کتاب خودتان یک جلد پارچه ای بدوزید تا از کتاب شما در برابر آب مقابله شود.

 

6 وسیله ای كه در ساحل نیاز دارید و از آن بی خبرید!

 

4. عقب و جلو کردن صندلی سنگین ساحل

شما می توانید ایده های خلاقانه ای استفاده کنید تا مجبور به حمل صندلی سنگین ساحل نباشید. برای این کار یک دسته سه تایی در امتداد یکی از پایه های صندلی بدوزید. بنابراین در امتداد هر پایه صندلی یک قلابی قرار می گیرد که صندلی سنگین ساحل روی آن قرار دارد. قلاب را به دسته سه تایی ببندید و آن را توسط یک بند دیگر به شانه های خود متصل نمایید. با این روش می توانید از دست هایتان نیز برای حمل وسایل دیگر استفاده کنید و یا دست هایتان آزاد باشند.

 

6 وسیله ای كه در ساحل نیاز دارید و از آن بی خبرید!

 

5. روش جابجایی کیسه های حمل زیاد

با یک دوخت ساده، شما می توانید حوله حمام خود را به یک کیف دستی برای حمل وسایل شنا تبدیل نمایید. علاوه بر این، شما می توانید پارچه هایی که به شکل یک جیب هستند و نرم هستند را به بالش تبدیل کنید تا در ساحل از آنها استفاده نمایید. از پارچه هایی که قابلیت استفاده چندگانه را دارند، حداکثر استفاده را داشته باشید.

 

6 وسیله ای كه در ساحل نیاز دارید و از آن بی خبرید!

 

6. روش مقابله با نسیم های تند اقیانوسی

با خرید چترهایی از فروشگاه می توانید در مقابل نسیم های تند اقیانوسی که در ساحل می وزد مقابله کنید. می توانید با قراردادن چارچوب شیشه ای یا پارچه ای در ساحل جلوی این نسیم های تند اقیانوسی بایستید و حریم خصوصی خود را در ساحل داشته باشید.

همچنین این چترها و چارچوب ها باعث می شود سایه ای ایجاد شود و شما در ساحلی که دارای سایه است بنشینید و لذت ببرید. علاوه بر این می توانید روی چارچوب های پارچه ای جیب های تعبیه کنید و وسایل خود را از جمله بطری آب، مجله یا عینک آفتابی و ... را درون آنها قرار دهید تا دسترسی آسانی به وسایل خود داشته باشید.



شارژ سریع موبایل