نازنین نظریان جامی شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰

با چنین طیف گسترده ای از مراکز خرید در کوالالامپور ، جای تعجب نیست که این کشور مکانی جدی برای خرده فروشی ها باشد. بیش از هشت مرکز عمده را می توانید در قلب شهر پیدا کنید، در حالی که منطقه دره کلنگ (Klang Valley) که تنها 20 دقیقه دور تر است، محل برپایی 12 مرکز خرید اضافه تر می باشد.

لیست ما از بهترین مراکز خرید در کوالالامپور شامل مجتمع هایی می شود که دارای خرده فروشی های بزرگ، مارک های برتر، بوتیک های محلی و برخی از بازارهای خیابانی هفتگی می شود. هر مرکز دارای مجموعه ای از فروشگاه های مختلف و در نتیجه فضاهای متنوع در هر محل، برای ایجاد یک تجربه ی بسیار متنوع خرید در کوالالامپور است.
 

10. لوو یات پلازا (Low Yat Plaza)
 

  بهترین مراکز خرید در کوالالامپور مالزی

لوو یات پلازا


لوو یات پلازا ، که معمولا به نام (LYP  یا  Low Yat) به آن اشاره می شود، مرکز خریدی خوب ساخته شده در مرکز شهر شلوغ کوالالامپور می باشد. این مرکز خرید برای محصولات الکتریکی و فناوری اطلاعات اختصاصی شده است. به عنوان یکی از بهترین و شناخته شده ترین نقاط شهر برای نرم افزار ، سخت افزار و تکنولوژی روز دنیا در رتبه بندی بالایی قرار دارد. این مرکز خرید 12 طبقه ، به دو سری فروشگاه داخلی متصل به هم تقسیم شده است.


9. سونگی وانگ پلازا (Sungei Wang Plaza)   
 

 بهترین مراکز خرید در کوالالامپور مالزی

سونگی وانگ پلازا


مرکز خرید سونگی وانگ پلازا بیش از حدود دو دهه است که باز شده است و یکی از قدیمی ترین موسسات در منطقه بوکیت بینتانگ می باشد. با وجود اینکه توسط رقیبان پر زرق و برق تری احاطه شده است، هنوز هم بعد از این همه سال جمعیت کثیری از بازدیدکنندگان را جذب می کند. این مرکز خرید دارای بیش از 500 خرده فروشی از مواد غذایی تا لباس است، بالاترین طبقه به مد برای جوانان از انواع برچسب های مارک دار با برندهای مختلف اختصاص یافته است.


8. مرکز خرید یوتاما وان (One Utama Shopping Mall)
 

 بهترین مراکز خرید در کوالالامپور مالزی

یوتاما وان


مرکز خرید یوتاما وان  یک مرکز خریدی گسترده است و دورتر از مرکز شهر اما در داخل محدوده کوالالامپور قرار دارد ( توسط مردم محلی به نام U1 شناخته می شود).این مرکز خرید دارای بیش از 650 فروشگاه با رستوران ها و سرگرمی ها می باشد. یوتاما وان به اندازه 5 میلیون متر مربع است، و در بندر یوتاما (Bandar Utama) ، یک حومه کوچک نزدیک لبوهرایا دامانسارا - پوچُنگ (Lebuhraya Damansara-Puchong) قرار دارد.


7. سان وی پیرامید (Sunway Pyramid) 
 

  بهترین مراکز خرید در کوالالامپور مالزی
سان وی پیرامید


مرکز خرید سان وی پیرامید مرکز خریدی با 1.7 میلیون فوت مربع مساحت و طراحی مصری در مجاورت پارک تفریحی سان وی لاگون (Sunway Lagoon Theme Park) در بندر سان وی ، سوبانگ جایا (Bandar Sunway, Subang Jaya) قرار دارد. این مرکز خرید نقطه قابل توجه و متمایزی از خرده فروشی ها می باشد، و یکی از مهم ترین مراکز خرید کشور است و دارای تنها زمین اسکی روی یخ سرپوشیده می باشد. برخی از مارک ها که در این مرکز وجود دارند شامل :  کوچ (Coach) ، میس سلفریج (Ms. Selfridge) ، مانگو (Mango) و تیمبرلند (Timberland) می شود.


6. برجیا تایمز اسکوئر (Berjaya Times Square)
 

 بهترین مراکز خرید در کوالالامپور مالزی
برجیا تایمز اسکوئر


مرکز خرید برجیا تایمز اسکوئر شامل 10 طبقه و بیش از 700 خرده فروشی می باشد و یک توقف گاه تفریحی برای تمام سنین است. این مرکز خرید به یک هتل 5 ستاره با همین نام تجاری متصل است، و دارای چند غذا خوری، پارک سر پوشیده، سینما، مرکز آبگرم، زمین بازی، سالن کارائوکه، سوپر مارکت، اداره پست، بانک، مرکز فناوری اطلاعات و صدها خرده فروشی که از مواد غذایی تا مد را ارائه می دهند می باشد.


5. گالری استار هیل کوالالامپور (Starhill Gallery Kuala Lumpur) 


 بهترین مراکز خرید در کوالالامپور مالزی

گالری استار هیل
 

گالری استار هیل به طور مستقیم به جی دبلیو ماریوت (JW Marriott) متصل است، و مرکز خریدی بسیار بزرگ با هفت طبقه از خرده فروشی های لوکس می باشد. طبقه های ویژه جشن و خوراکی دارای شماری از گزینه های غذا خوری هستند در حالی که طبقه های افراطی و تزئین شده انواع مارک های طراحی با تمرکز بیشتر بر روی برچسب های مد را به نمایش گذاشته اند.


4.  مرکز خرید گاردن (The Garden)
 

  بهترین مراکز خرید در کوالالامپور مالزی

مرکز خرید گاردن
 

مرکز خرید گاردن از طریق یک پل عابر پیاده سر پوشیده و یک راهرو زیر زمینی به مرکز خرید مید وَلِی (Mid Valley Megamall) متصل است و دارای محیط های خرده فروشی سطح بالا به همراه مارک های لوکس می باشد. برخی از این مارک ها که در این مرکز خرید نمایندگی دارند شامل بوربری (Burbery) ، لویس ویتون (Louis Vuitton) ، ورساچه (Versace) ، هرمس (Hermes) ، میچل کُرس (Michael Kors) و گوچی (Gucci) و کالوین کلین (Calvin Klein) می شود.


3. مرکز خرید مید وَلِی ( Mid Valley Megamall )
 

 بهترین مراکز خرید در کوالالامپور مالزی
مرکز خرید مید وَلِی


بهترین فرصت برای خرید کردن در واقع در بَنگسار (Bangsar) نیست بلکه بسیار نزدیک به آن است؛ مرکز خرید مید وَلِی یکی از بزرگترین ها در جنوب شرقی آسیا و مسلما محبوب ترین جاذبه خرید در دره کلانگ (Klang Valley) می باشد. این مرکز خرید تنها چند دقیقه از بنگسار دورتر است ، و با استفاده از یک رود گذر بزرگ که جاده های کوچکتر بنگسار را قطع کرده است و به مناطق دیگر ختم می شود به اینجا می رسید.


2.  سوریا کی ال سی سی (Suria KLCC)
 

 بهترین مراکز خرید در کوالالامپور مالزی
سوریا


مرکز خرید سوریا کی ال سی سی در پایه برج های 88 طبقه پتروناس با روکش فولادی (که به 451.9 متر افزایش یافته است) قرار دارد، سوریا کی ال سی سی هلالی شکل ، بیش از یک سرمایه گذاری برای خرید کردن و غذا خوردن می باشد. این مرکز در سال 1999 افتتاح شد و مجموعه ای از خرده فروشی ها وسرگرمی ها در محل اتصال خیابان های آمپانگ (Jalan Ampang) و  خیابان پی رامله (Jalan P. Ramlee) که دارای مجموعه ای از جاذبه های جالب هستند می باشد.


1. مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور (Pavillion Kuala Lumpur Shopping Mall)
 

 بهترین مراکز خرید در کوالالامپور مالزی
مرکز خرید پاویلیون


مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور ، یک مرکز خرده فروشی، بلوک های اداری و دو برج مسکونی می باشد، که شامل مجموعه ای به مساحت 1.37 میلیون فوت مربع از سه جز اصلی یک مرکز خرده فروشی، بلوک های اداری و دو برج مسکونی است. این مرکز خرید در سال 2007 افتتاح شد، و به دلیل اینکه به مرکز شهر گرایش بیشتری دارد قابل توجه و محبوب ترین مرکز خرید توسعه یافته می باشد. مرکز خرید پاویلیون ، یکی از مراکز خرید لوکس با برندهای معروف جهان در کوالالامپور است.



شارژ سریع موبایل