ندا نیک روش شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰

رستوران هایی که در پایین معرفی می کنیم، در دژ، برج و قلعه های تاریخی واقع شده اند که در آنجا می توانید همچون یک پادشاه یا ملکه غذا بخورید و لذت ببرید. 

1. مکان: Carcassonne، فرانسه

زیبایی دژی که اطراف شهر قدیمی در فرانسه را احاطه کرده است، با برج بلندی تکمیل شده است. این برج شبیه برجی است که در کارتون «زیبای خفته» نمونه آن را دیده ایم. این برج بارو و خاکریز دارد و بسیار منظره جالب و زیبایی ساخته است. در بالای این برج رستورانی  که سرآشپز آن «جرومه رایان» غذاهای شاهانه ای سرو می کند. از جمله باید به بشقاب های پر از ترافل و جگر غاز اشاره کرد. قیمت غذاهای این رستوران بسیار بالا است.

 

 رستوران‌ هایی دیدنی در قلعه های تاریخی!
 

2. مکان: Obidos، پرتقال

در روزهای خوب سال 1282 میلادی، پادشاه «دینیس »، یک شهر بسیار زیبا با چشم اندازهای شگفت انگیز به عروس خود هدیه داد و نام «شهر ملکه» را برای این شهر انتخاب کرد. در حال حاضر، در این شهرک تاریخی و در قلعه آن یک رستوران شیک قرار دارد که می توانید هنگام صرف غذا از مناظر بسیار زیبای اطراف لذت ببرید. این قلعه سوئیت هایی برای کرایه کردن نیز دارد که برای ماه‌عسل بسیار رویایی به نظر می رسد.

 

 رستوران‌ هایی دیدنی در قلعه های تاریخی!


3. مکان: Ruthin، ویلز کاستومِس

سرآشپز این رستوران، «دارن شنتون موریس» است که غذاهای همچون فوندانت سیب زمینی، قارچ وحشی و سیر کبابی سرو می کند که طرفداران بسیاری دارند. این رستوران کاملا حال و هوای دژ و قلعه و قدیم و گذشته ها را دارد. نوشیدنی که از عسل گرفته شده است نیز در اینجا سرو می شود که از نوشیدنی های مشهور آن است.

 

 رستوران‌ هایی دیدنی در قلعه های تاریخی!
 

4. مکان: HOrve، دانمارک

یکی از قدیمی ترین قلعه های واقع در دانمارک، غذاهای نوردیک (شمال اروپایی) سرو می کند. تقریبا همه غذاهایی که در اینجا سرو می شوند، ارگانیک هستند و از باغ ها و زمین های کشاورزی همان منطقه تهیه می شوند.

 

 رستوران‌ هایی دیدنی در قلعه های تاریخی!


5. مکان: Monte San Savino، ایتالیا

ایتالیا در قرن 13 میلادی، باعث پیشرفت روستای گارگونزا شد و اکنون این شهرک به بخشی از هتل تبدیل شده است و رستوران محلی زیبای به نام Tuscan نیز در برج خود دارد. در این رستوران غذاها همه ارگانیک هستند.

 

 رستوران‌ هایی دیدنی در قلعه های تاریخی!



شارژ سریع موبایل