مهناز حسنی چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۰

این خودرو که دارای فضای بسیار زیاد در داخل است می تواند با جذب بادهایی که به خودرو برخورد می کند آن را شارژ کرده و به مسیر حرکت خود ادامه دهد.

 

موتور هر خودرویی نیاز به یک نیروی محرکه و البته یک ماده اولیه برای کار کردن دارد به طوری که بسیاری از خودروهای امروزی با استفاده از بنزین کار می کنند و البته نسل آینده خودروهای هوشمند نیز در حال ورود به بازار هستند که با باتری کار خواهند کرد.

 

"جرید هوولز" یک طراح جوان است که چندی پیش خودروی عجیب و شاسی بلند خود را که در حد طرح بوده است رونمایی کرد. این خودرو دارای قابلیت هایی است که می تواند خودروهای نسل آینده یعنی نسلی بعد از خودروهای الکتریکی را تحت تاثیر خود قرار دهد.

 

"والامی" نام این طرح است و اصل آن برای سفرهای خارج شهری و ویراژ دادن در دل صحرا آماده شده است این خودرو داری موتورهای الکتریکی است اما مهمترین دلیلی که آن را متمایز می کند سیستم شارژ این باتری های الکتریکی است.

 

این خودرو که دارای فضای بسیار زیاد در داخل است می تواند با جذب بادهایی که به خودرو برخورد می کند آن را شارژ کرده و به مسیر حرکت خود ادامه دهد. حالت بدنه باعث شده است تا بد به میزان زیادی در تمام خودرو پخش شود تا هم سرعت زیاد باشد و هم قلب باد به دستگاه تبدیل برخورد کند.

 

این خودروی عجیب تا به حال در جشنواره های مختف شرکت کرده است و امید آن می رود که تا چند سال دیگر به یکی از مهمترین قطب های صنعت خودروسازی در دنیا تبدیل شود زیرا سوخت ارزان و بی دردسر مهمترین گزینه ای است که درون این خودرو از آن استفاده شده است.

 

 خودرویی که موتورش با باد شارژ می شود

 

 خودرویی که موتورش با باد شارژ می شود

 

 خودرویی که موتورش با باد شارژ می شود

 

 خودرویی که موتورش با باد شارژ می شود

 



شارژ سریع موبایل