مهدی خاکپور پنجشنبه ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰

فورد در حال حاضر، به خریداران بارکش های فول سایز یک بسته ظاهری sxt به صرفه برای وانت های F150_2017 و سریF سوپر دیوتی پیشنهاد می دهد که به گفته ی سازندگان، سلیقه، کاربرد و راحتی زیاد را با هم تلفیق کرده است.

بسته ی stx تغییرات شخصی مثل چرخ های ویژه، سپر جلو یا عقب کروم و به روز ترین نسل سیستم اطلاعات سرگرمی sync3 با قابلیت نصب اسمارت فون (گوشی هوشمند) و امکانات منحصر به فرد استقرار داخلی (چینش فضای داخلی) را پیشنهاد می دهد.

این اولین بار است که یک بسته stx شخصی سازی شده، که می توان همین حالا آن را از فروشگاه های فورد تهیه کرد، برای خریداران F150 ( چه وانت های supercab وچه وانت های super crew که با موتور 2.7 لیتری ecoboost v8 جان می گیرد یا با مدل 3.5 لیتریش مهیا شده ، پکیج stx برای F150 بین رده xl و xlt قرار می گیرد و از قالپاق های بیست اینچی آلومینیومی با رنگ خاکستری تیره، جلو پنجره سیاه، داشبرد و سپر جلو و عقب رنگ بدنه، سیستم sync3 فورد با مانیتور 8 اینچی لمسی در کنسول وسط بهره می گیرد.

صندلی هایی با پشتیبانی از کمر به رنگ مشکی و مکانیزم تغییر دنده پشت فرمان هم، بخشی از بسته است. تغییرات اضافه شامل شیشه های محو و لامپ مه شکن است. 

اف ۱۵۰ اس تی ایکس یک برچسب شروع قیمت ۳۵/۶۱۵ دلاری دارد.

سری سوپر دیوتی اف با بسته اس تی ایکس مقداری متفاوت است و با یک قیمت پایه ۳۴/۹۱۰ دلاری برای اف۲۵۰ و ۳۶/۰۸۰ دلاری برای اف ۳۵۰ اس تی ایکس شروع می شود. قسمتهای کروم بیشتر و آرم منحصر به فرد (فورد) در این بسته وجود دارد که در رده ی ایکس ال موجود است و با موتور ۶.۲ لیتری v-8 یا ۶.۷ لیتری پاور استروک دیزلی قدرت گرفته است.

این گروه شامل یک پنجره جلو کروم، قالپاق های ویژه آلومینیومی، کروز کنترل روی فرمان، یک رادیوی AM/FM با یک پخش mp3/CD می شود.

 

کامیون سری STX 2017 فورد



شارژ سریع موبایل