ندا نیک روش دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۰
 هیوندای توسان (Hyundai Tucson) مدل ۲۰۱۵ اندکی از مدل‌های قبلی این خودرو گران‌تر است. مدل GLS از ۲۲۳۷۵ دلار با سیستم دیفرانسیل جلو قیمت‌گذاری شده است و قیمت مدل با سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک آن، ۲۳ هزار و ۸۷۵ دلار است. این قیمت‌ها، افزایش متعادل ۵۰ دلاری را نسبت به قیمت پایه ۲۰۱۴ نشان می‌دهند. هیوندای توسان ۲۰۱۴ دارای ظاهری متفاوت با نسل‌های قبلی و موتورهای تازه‌ای بود. بنابراین برای مدل ۲۰۱۵، هیوندای تغییرات اندکی در این خودرو اعمال کرده است.

برای مدل شاسی بلند (SUV) سال ۲۰۱۵، چراغ‌های LED در عقب به صورت استاندارد در هیوندای توسان عرضه شده‌اند. به علاوه، توسان ۲۰۱۵ بهینه‌سازی‌هایی در برخی از آپشن‌ها داشته است. مدل GLS کنونی دارای یک آپشن ۷۵۰ دلار بسته «محبوب» است که امکاناتی نظیر، رادیو با نمایشگر لمسی، دوربین نمای عقب، تنظیم خودکار صندلی راننده، نور بالای اتوماتیک و صندلی‌های چرم مصنوعی را اضافه می‌کند. 

 

هیوندای توسان

 

هیوندای توسان

 

توسان GLS برای پیشرانه از یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر خطی استفاده می‌کند که ۱۶۴ اسب‌بخار قدرت دارد و با گیربکس ۶ دنده اتوماتیک همراه است. امکانات استاندارد ارائه شده در تریم GLS شامل مواردی چون چراغ‌های LED، ورود بدون کلید، چرخ‌های ۱۷ اینچی آلومینیومی، رادیوی ماهواره‌ای و بلوتوث هستند.

 

هیوندای توسان

 

تریم بالاتر هیوندای توسان ۲۰۱۵، یعنی SE، دارای قیمت اولیه برابر با ۲۴۴۲۵ دلار برای مدل‌های با دیفرانسیل جلو است که این مبلغ برای مدل‌های با سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک به ۲۵ هزار و ۹۲۵ دلار می‌رسد. این تریم بالاتر، از یک موتور ۲/۴ لیتری با چهار سیلندر در یک ردیف استفاده می‌کند که ۱۷۶ اسب‌بخار قدرت دارد. همچنین این تریم، دارای امکاناتی چون چراغ‌های مه‌شکن، نوربالای اتوماتیک و تمام مواردی است که در بسته آپشن «محبوب» برای تریم GLS ارائه شده است.

 

هیوندای توسان

 

بالاترین تریم در هیوندای توسان ۲۰۱۵، تریم لیمیتد است که مبلغ آن برای مدل‌های با دیفرانسیل جلو به ۲۷۱۷۵ دلار می‌رسد و این مبلغ برای مدل‌های با دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک ۲۸۶۷۵ دلار است. این تریم که بر اساس توسان SE است، مواردی مانند چرخ‌های ۱۸ اینچی، صندلی‌های چرمی، گرم‌کننده برف‌پاک‌کن‌های جلو، دکمه فشاری استارت، کنترل هوای دوگانه و سیستم ارتباطی به لو لینک هیوندای را به امکانات خودرو اضافه می‌کند. همچنین یک پکیج تکنولوژی لیمیتد به ارزش ۲۲۵۰ دلار با تجهیزاتی مانند سقف آفتاب‌گیر پانوراما، سیستم راهبری و سیستم صوتی ۳۶۰ وات برای این مدل عرضه شده است.

 

هیوندای توسان

سقف آفتاب‌گیر پانوراما هیوندای توسان 2015

 

هیوندای توسان

داشبورد هیوندای توسان 2015

 

نکته: تلفظ صحیح Tucson ، توسان است. توسان نام شهری است در ایالت آریزونا در آمریکا. بعضا این واژه را به اشکال نادرست توکسان، تاکسون، توکسون یا توکسان تلفظ می‌کنند!



شارژ سریع موبایل