میترا جلالی شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۵

الکتروفورس موتورز برندی جدید برای موتورسیکلت‌های الکتریکی زیر 5000 دلار است. این شرکت چینی در شهر شانگهای قرار گرفته و قصد دارد با استفاده از بدنه‌ موتورهای بنزین سوز دو مدل موتورسیکلت الکتریکی تولید کند، که هر کدام دارای دو موتور در تیپ پایه و پلاس بوده و قدرتی بیشتر با ظرفیت باتری بالاتر دارند.

شرکت ElectroForce Motors یا به صورت مختصر EFM یک مطالعه در مورد بازار موتورسیکلت‌های الکتریکی انجام داده و متوجه شدند که تعداد زیادی از مدل‌های موتورسیکلت‌های الکتریکی وجود دارد ولی هیچ کدام از آن‌ها کیفیت لازم را ندارند، بنابراین آن‌ها تصمیم گرفتند تا در این بخش به فعالیت بپردازند.
دو مدل Mu و Tau با ظاهری اسپرت تر به قیمت 4,200 و 5,000 دلار عرضه خواهند شد، در حالی که قیمت معمول موتورسیکلت در بازار داخلی چین در حدود 3000 یوان (496 دلار) می‌باشد…

 

 موتورسیکلت های الکتریکی زیر 5000 دلار

 

با در نظر گرفتن میزان تولید این نوع وسایل نقلیه در آسیا، به گونه‌ای که تاکنون بیش از 36 میلیون دستگاه موتورسیکلت و دو چرخه‌ی برقی فقط در چین تولید شده است، مطمئناً استراتژی این شرکت برای به‌دست آوردن بخشی از این بازار بزرگ بسیار هدف گذاری خوبی می‌باشد.
دو موتور سیکلت EFMotors Mu و EFMotors Tau در دو نوع کلاسیک و پلاس ارائه می‌شوند که به ترتیب نیروی تولیدی آن‌ها 8 و 11 کیلووات، سرعت آن‌ها 85 تا 100 کیلومتر در ساعت و حجم باتری آن‌ها 3.9 و 5.4 کیلووات ساعت می‌باشد که می‌توانند با یک بار شارژ شدن مسافتی بین 115 تا 150 کیلومتر را طی کنند.

 

 موتورسیکلت های الکتریکی زیر 5000 دلار

 

یکی از مدیران این شرکت به نام Brandon NG. می‌گوید: ما امیدواریم که فروش خود را ابتدا در آسیا شروع کنیم، چین، اندونزی، مالزی، تایلند، فیلیپین، ویتنام و تمامی کشورهایی که میزان تقاضای موتورسیکلت و جمعیت موتورسواران آن‌ها بزرگ می‌باشد را به عنوان بازارهای هدف در نظر گرفته‌ایم.

 



شارژ سریع موبایل