آرمین گرمرودی سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵

در بازار خودرو هر کسی می‌تواند انواع مدل‌های خودرو را در قیمت‌های مختلف پیدا کند. در این میان هم افرادی هستند که حاضر می‌شوند تا مبلغ زیادی را بابت خرید یک اتومبیل هزینه کنند اما نمی‌خواهند تا از حد مشخصی فراتر روند. اگر شما هیچ وقت توانستید در حدود 100 هزار دلار پول جمع کنید و تصمیم داشتید تا خودرویی در این محدوده قیمتی خریداری کنید بهتر است تا نگاهی داشته باشید به این فهرست از 13 عدد بهترین خودروهای زیر 100 دلار.

پورشه 911 Carrera S

98 هزار دلار


با این که به دلیل قدرت بیشتر و بالاتر خودروهای دیگر خانواده‌اش، این اتومبیل معمولاً چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرد، اما خریداران می‌توانند همچنان از اتومبیلی قدرتمند با کارکردی عالی لذت ببرند. در صورتی که بخواهید هزینه کمتری را نیز صرف کنید می‌توانید مدل پایه Carrera را خریداری کنید که 15 هزار دلار ارزان‌تر است.

 

برترین خودروهای 100 هزار دلاری در جهان

 

مرسدس بنز 2014 E63 AMG 4Matic Sedan

95 هزار دلار


خودرویی تولید شده توسط یکی از بهترین و قدیمی‌ترین خودروسازان جهان. این اتومبیل با ظاهری جذاب و زیبا می‌تواند پاسخگوی نیاز هر فرد به اتومبیلی لوکس باشد و قیمت آن نیز بسیار عاقلانه تر از بسیاری اتومبیل‌های لوکس است.


برترین خودروهای 100 هزار دلاری در جهان
 

Caterham 620R

72900 دلار


افرادی که تصمیم می‌گیرند هزینه زیادی را صرف خرید یک خودرو کنند، همیشه به دنبال اتومبیلی لوکس نیستند و گاه می‌خواهند تا لذت رانندگی سریع را تجربه کنند. برای این اشخاص نیز انتخاب‌های بسیاری وجود دارد که یکی از بهترین آن‌ها این اتومبیل است. با صرف هزینه ای برابر با 72900 دلار شما می‌توانید این خودرو را خریداری کنید. تنها مشکل موجود آن است که موتور این اتومبیل را نیز باید به صورت جداگانه خریداری کنید که خود هزینه ای در حدود 20 هزار دلار به همراه دارد.


برترین خودروهای 100 هزار دلاری در جهان
 

تسلا Model S p85

87070 دلار


شاید با اطمینان بتوان گفت که اتومبیل‌های تولید شده توسط تسلا در کلاس خودروهای برقی در جهان بهترین هستند. این مدل نیز با 416 اسب بخار قدرت می‌تواند انتخاب خوبی برای افرادی باشد که تصمیم دارند تا از آلوده کردن بیشتر هوا جلوگیری کنند.


برترین خودروهای 100 هزار دلاری در جهان
 

جگوار F-Type R Coupe

99 هزار دلار


فقط آرم و ظاهر این خودرو ارزش قیمتی که بابت آن پرداخت می‌شود را دارد. خوشبختانه علاوه بر این ویژگی‌ها، شرکت جگوار اتومبیلش را بسیار قدرتمند کرده است. مدل‌های ارزان‌تری از این خودرو نیز وجود دارد اما آن‌ها به موتور 550 اسب بخاری قدرتمند این مدل مجهز نیستند.


برترین خودروهای 100 هزار دلاری در جهان
 

BMW M5

92 هزار دلار


خودرویی تولید شده توسط شرکتی که تعدادی از بهترین سدان های حاضر در بازار را تولید کرده است. افرادی که این مدل را خریداری می‌کنند می‌توانند از موتور 560 اسب بخاری، 4.4 لیتری آن لذت کامل را ببرند.


برترین خودروهای 100 هزار دلاری در جهان


Audi S7

80200 دلار


خودروهای آئودی معمولاً ظاهر بسیار زیبا و جذابی دارند که نظر هر بیننده ای را به خود جذب می‌کند. موتور توربو این اتومبیل 420 اسب بخار قدرت دارد و می‌تواند به عنوان یکی از بهترین اتومبیل‌های کلاس خود محسوب شود. طراحی این خودرو نیز به گونه ای است که هر فردی می‌تواند با آسایش فراوان از آن استفاده کند.


 

برترین خودروهای 100 هزار دلاری در جهان
 

Land Rover Range Rover

84195 دلار


از نظر طراحی داخلی شاید با اطمینان بتوان گفت که هیچ خودروی دیگری راحتی Range Rover را به شما ارایه نمی‌دهد. این مدل با استفاده از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است که به مقدار قابل توجهی وزن خودرو را کاهش می‌دهد و می‌توان کنترل بهتری را به راننده ارایه دهد. علاوه بر آن این اتومبیل بسیار سریع است و می‌تواند در مسیر های خارج از جاده نیز به راحتی حرکت کند.


برترین خودروهای 100 هزار دلاری در جهان
 

Mercedes-Benz S550

92900 دلار


اگر شرکت مرسدس تصمیم می‌گرفت این خودرو را مدرن‌تر و لوکس‌تر از شکلی که اکنون دارد تولید کند، احتمالاً باید راننده اتوماتیک، سیستم تهویه سراسری و یک پروژکتور در آن قرار می‌داد. شاید بتوان با اطمینان گفت که این خودرو بهترین اتومبیل لوکس این فهرست است و می‌تواند امکاناتی را با شما ارایه دهد که در بسیاری از خودروهای زیر 100 هزار دلاری دیگر یافت نمی‌شود.


برترین خودروهای 100 هزار دلاری در جهان


Porsche Cayenne GTS

83300 دلار


در میان اتومبیل‌های شاستی بلند شما خودرویی سریع‌تر از این مدل پورشه نخواهید یافت. این مدل می‌توانند همانند بسیاری از خودروهای معمولی در جاده سرعت بگیرد و در مسیرهای خارج از جاده نیز می‌تواند به راحتی حرکت کند و رانندگی لذت بخشی را برای شما به همراه داشته باشد.

 

برترین خودروهای 100 هزار دلاری در جهان

 

پورشه Panamera S

93200 دلار


با این که ظاهر تغییر یافته این مدل ممکن است چندان جذاب نباشد اما در قدرت این مدل هیچ شکی وجود ندار. مدل 2014 پانامرا اس 414 اسب بخار قدرت تولید می‌کند و می‌توان ویژگی‌های یک اتومبیل مسابقه ای را در خودرویی 4 در ارایه دهد.


برترین خودروهای 100 هزار دلاری در جهان
 

Chevrolet Corvette Stingray

65990 دلار


شاید باور این موضوع که چنین خودرویی می‌تواند قیمتی بسیار پایین برابر با 65 هزار دلار داشته باشد سخت باشد، اما این اتومبیل زیبا و قدرتمند قیمتی بسیار پایین را به همراه دارد و می‌تواند به راحتی یکی از بهترین اتومبیل‌های بازار نیز محسوب شود.


برترین خودروهای 100 هزار دلاری در جهان


Radical SR3 RS

93 هزار دلار


اگر شما علاقه ای به رانندگی با قوانین شهری ندارید و دوست دارید تا سریع‌ترین سرعت یک خودرو را در پیست تجربه کنید، این مدل مناسب برای شما است. تنها مشکلی که پس از خریداری این خودرو وجود دارد این است که شما اجازه رانندگی در سطح شهر را ندارید.


برترین خودروهای 100 هزار دلاری در جهان



شارژ سریع موبایل